marți, 28 iunie 2011

Mă gândesc la tine...

...te simt, nu te poţi ascunde de mine. Te caut din priviri şi nu te găsesc. Chiar vreau să te găsesc.
Închid ochii şi încerc că îmi limpezesc mintea, să nu mă mai gândesc la tine, dar nu pot. Faptul că mă gândesc la tine mă oboseşte, îţi simt mişcările diafane.
...te simt, parcă te şi văd. Mă agiţi, mă faci să mă zvârcolesc ca un peşte pe uscat....ahhh...
Nu pot să închid un ochi că te simt...îţi simt orice mişcare, orice zgomot cât de mic, tot simt..tot.
   Lasă-mă să-mi iau gândul de la tine, nu pot să înţeleg cu ce ţi-am greşit...
Simt cum te apropii de mine, dar eu mă feresc. Ştiu că-ţi pare rău, dar nu am chef acum.
Ştiu ca vrei să te înfrupţi din mine...ştiu că cu cât te refuz mai tare, cu atât devii mai sălbatic şi de neoprit.
   Lasă-mă să dorm, simt că nu mai am nicio putere. Îţi promit că vom continua acest "tango" mâine.
Eşti crud, eşti nemilos...eşti egoist.
.....ahhh...nu am chef de tine acum....şi totuşi simt cum mă atingi, te ating şi eu...te simt.
Inima-mi pulsează puternic. Eşti doar al meu...

....ţânţar nenorocit...na mă...cine-i mai tare??? Hâââ?? Suge mă asta...şi lasă-mă să dorm în pace.

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.