luni, 4 iulie 2011

Întâmplări...

       (I)

    E dimineaţă. Eu eram varză...dar mă bucuram pentru că terminasem primul an de facultate. Mă durea capul foarte tare şi aveam şi o vânătaie în frunte de toată frumuseţea. Nu îmi aduceam aminte să mă fi lovit. Mă duc la baie să mă spăl pe faţă şi poate să îmi mai şterg din somnul pe care înca îl mai simţeam. "Mă duc să-mi fac o cafea", îmi spuneam eu în sinea mea, cu gândul ca măcar cafeaua poate o să mă mai trezească.
   Mi-am facut cafeaua, mi-am luat ţigările şi am ieşit afară, pe tereasă. Simţeam cum răcoarea dimineţii îmi pătrunde în carne, trezindu-mi fiecare muşchi făcut ferfeliţ. M-am aşezat pe scaun şi mi-am aprins o ţigară. "Ahhh...drăcie...când o să mă las de fumat...", mă întrebam furioasă. Am luat prima gură de cafea. Era amară, dar bună. Simţeam cum încet, încet somnul îmi dispare. Era bine. "Deci, acum, dacă m-am mai trezit, să mă gândesc ce am făcut aseară." Dar degeaba. Nu puteam să-mi amintesc mare lucru."Ppfff...la dracu."
Îmi aduceam aminte doar că eram fericită că terminasem primul an de facultate şi că băusem nişte alcool la o terasă. Nu ştiam cât băusem, dar băusem. "Deci e naşpa, mega naşpa şi mi-am terminat şi cafeaua. "Ppfff...la dracu." Mă ridic de pe scaun şi mă duc în dormitor să mă schimb. Intru în cameră. Un aer închis mă loveşte în faţă. "Ppfff...la dracu" şi deschid geamul. Mă aşez pe scaunul de la calculator şi îmi arunc ochii la telefon. 7 mesaje necitite şi 4 apeluri nepreluate. "Mmm...iar reclame." Dar nu, nu-s reclame...Primul e un mesaj de la o prietenă. Îl citesc, nimic important. Îl citesc pe al doilea, de la un coleg. Doar mă felicitau că am terminat primul an de facultate. Nimic important. Nici nu mai simţeam nevoia să le citesc şi pe restul. Îmi arunc ochii prin cameră. "Hmmm...nimic ciudat." Dezordinea e la ea acasa, deci...şi îmi sări ceva în ochi. Dacă nu mă feream îmi intra în ochi. "Sper că ceea ce văd, nu e ceea ce cred. Ppfff...la dracu." M-am apropiat  uşor de pat, dar uşor, cu mare grijă...L-am atins..."Ce dracu caută ăsta la mine în cameră", mă întrebam pe un ton răstit. Îl iau cu două degete şi îl ridic în  faţa ochilor. Mi se face scârbă. Îl arunc în pat. Era un prezervativ. Folosit. Cu ochii mei vigilenţi caut indicii. Mai multe indicii. Şi găsesc. Chiloţii mei  în bibliotecă. "Ppfff...la dracu, poate-i citeşte careva." Îi iau şi pe aceştia şi îi arunc în pat. Mai caut, mai caut, mai caut...Şi găsesc...şi mă îngrozesc...Cătuşe. Da, cătuşe...Mari, roz...şi cu puf verde...Tot nu îmi aduceam aminte nimic, dar mi se derula parcă un film...Eu, încătuşată de calorifer şi călărită în fel şi chip...Mă cutremuram. Nu că nu mi-ar fi plăcut, dar mă enervam că nu îmi mai aduceam   aminte ce se întâmplase. Mai caut, mai caut...şi iar găsesc...ceva..ceva...Lubrifiant..."Ppff..la dracu, ce curvă sunt." Arunc cătuşele şi lubrifiantul în pat. Mai caut, dar nu mai găsesc nimic suspect. Mă duc la baie...Şi găsesc... Benzi de ceară. Folosite....iaccc...grrr...mult şi greţos."Sigur nu-i al meu la felul în care arată." Mai caut, mai caut....şi nu mai găsesc nimic aici. Mă mut în bucătărie. Mă uit în toate dulapurile, peste toate farfuriile... Şi găsesc ceva..ceva...ceva..o pereche de chiloţi, puşi bine la păstrat, să nu cumva să se strice. Erau bine poziţionaţi în frigider. Îi iau cu grijă. Îi întorc pe toate feţele...hhmmm...dar nu-i miros. Mai caut, mai caut...găsesc un trabuc..."Al meu sigur nu-i, nu fumez aşa ceva." Mai caut şi nu mai găsesc nimic. "Ppff...la dracu. Hai fată, hai...adu-ţi aminte...Hai ştiu că poţi. Ştiu că poţi. ...Mmmm daaa..pot,pot...pe dracu." I-au chiloţii şi trabucul şi mă duc cu ei în dormitor să le pun lângă celelalte lucruri incriminatorii. "Ppff..la dracu." Scanez indiciile şi mă cutremur. "Naşpa, very naşpa", îmi spuneam pe un ton grav. Mă aşez pe scaunul de la calculator cu gândul să citesc şi restul mesajelor.
     Dar mă trăzneşte ca un fulger şi îmi aduc aminte că apartamentul meu mai are o camera. Da fraţilor, mai are o cameră şi eu uitasem de ea. Mă îndrept cu paşi repezi spre sufragerie. Încerc să deschid uşa. Nu pot. "Pppfff..la dracu". Împing mai tare şi mai tare. Scot tot ce am din mine şi într-un sfârşit...gata.
De ce nu puteam să deschid uşa?? Pentru că una bucată fotoliu stătea proptit, fără ruşine, în uşă. Mă strecor în cameră. Groază, oroare, coşmar...ce să mai. Toată camera era vraişte. Întoarsă cu curu-n-sus, mai pe româneşte. Cărţile din bibliotecă erau peste tot...Erau petale de trandafiri. Multe cutii de pizza.
Pe jos erau întinse nişte haine. Le ridic. Era una bucată tricou. Sigur bărbătesc. Una bucată blugi. Sigur bărbăteşti.  Mai scanez camera şi îmi sare ceva în ochi. Ceva negru....Mă apropii."Pppfff...la dracu". Îl ridic. Mă îngrozesc.  Era un costum de "pisicuţă". Era din piele de crocodil afumat sau rinocer marinat(nu ştiu exact).  Îl iau. Îl întind pe toate părţile. Îl miros. Are parfumul meu. "Ppfff...la dracu, curva dracu ce sunt".
Undeva, pe pat, văd un bici. Undeva, între canapea şi perete, zăresc o pereche de mănuşi...Pe etajeră...cizme...Mă îngrozesc.. "Ce dracu am făcut...". Încă nu îmi aminteam nimic,de parcă extratereştrii au venit, mi-au traso extrapământean şi mi-au şters memoria.
"Ai dracu extratereştrii. Perverşii dracu." Mă uit în jur. Şi văd ceva pe masă ...Ceva care chiar nu aş fi vrut să văd...DVD..cu filme...+18. Mă uit pe sub pat...sticle..."Jack Daniels"...cam 3 la număr, toate goale. " Na beleaua dracu, acum se explică gustul de şobolan murat din gură pe care îl aveam azi dimineaţă. Poate că de la atâta băut." Mi se facea rău. Deja îmi imaginam cum eu, da eu...am apelat pe la cine ştie ce.."servicii". Tipu a venit cu arsenalu' gen... costumş, cizmuliţe,catuşe şi restul...Şi cine ştie, poate mi-a dat de băut, m-a îmbătat, m-a legat cu cătuşele de calorifer şi mi-a tras-o. Coşmar frate, coşmar. Mă luau fiori reci.
Am luat "marfa" şi am dus-o în dormitor şi am trântit-o în pat. "Na beleaua dracu", îmi zic supărată. Mă aşez pe scaunul de la calculator cu gândul de a citi mesajele....
                                                    
                                                                 *TO BE CONTINUED*

2 comentarii:

  1. Cum zice si mai sus,tot zambesc si tastez :)). Citeam si imi imaginam totul fiind pus intr-o animatie : toate lucrurile pe care le gaseste in diferite camere,expresiile pe care cred eu ca le-ar fi facut,toate acele gandurile si zic eu o oarecare inocenta (da,da - inocenta !).
    Never,never,never give up. XD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi dacă ţi-a plăcut, citeşte şi restul părţilor :P.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.