marți, 5 iulie 2011

Întâmplări...

    (II)


      Deschid mesajele. Citesc. Ma îngrozesc. Primul pe care îl deschid era un mesaj de la o prietenă în care scria: "Fată, vin la tine. Am luat tot ce mi-ai cerut. Te pup". Îl deschid repede pe următorul: "Fatăăă, ce număr porţi la încălţăminte??".  Îl deschid şi pe următorul:" Îţi place Jack Daniels?".  Îl deschid foarte repede şi pe următorul:" Este la tine?" Cu sufletul la gură îl deschid pe ultimul: " Ajung în 5 minute la tine. Am luat tot. Abia aştept să-mi povesteşti mâine"
     Nervoasă şi derutată, mă îmbrac cu hainele care erau pe birou şi cobor să-mi iau ţigări. Mergând eu aşa frumos pe stradă, văd că se apropie de mine un tip, drăguţ şi mă întreabă: "Heii...bună..ce faci? Mulţumesc pentru aseară." Şi mă pupă pe obraz. Eu răman mască. "Cred că mă confundă, sau cine ştie...poate vroia să mă agaţe...cine ştie..." Nu îmi venea să cred. Nu-mi aduceam aminte nimic din ceea ce se întâplase.Şi pentru ce-mi mulţumea? Eram varză şi dacă stau bine să mă gândesc şi puţin mahmură. Îmi târam picoarele ca un vierme. "Pppfff...la dracu să mă ia. Nu îmi aduc aminte nimic." Ajung la magazin. Tanti îmi zâmbeşte şi mă întreabă: "Papuşo, ce-ţi face iubiţelul?"
Stăteam şi mă gândeam dacă să o mint că face bine, sau să o dezamăgesc spunându-i că nu am nici un iubit..Dar nu i-am răspuns nimic, doar i-am zâmbit. Am luat pachetul şi am plecat. Pe drum mi-am aprins o ţigară şi rumegam,încet, încet...poate îmi voi aduce aminte ceva, ceva...Fumam şi mă uitam la fumul ce-mi ieşea din gură şi la modul în care "zbura" prin aer. În momentul acela am avut un flashback scurt. Se făcea că eram eu, pe canapea fumând un  trabuc cu sticla de JD în mână...şi cu cineva...
Mă aşez pe o bancă în speranţa că poate îmi mai aduc aminte ceva. Nu îmi aduceam aminte nimic din ceea ce mă interesa. Mai stau să-mi termin ţigara.  Îmi scot telefonul şi mă uit la apelurile pierdute. "Mmmm....". Era tot aceeaşi prietenă de la care primisem mesajele. Am sunat-o. Nu răspundea.  "Pppff..la dracu". Mai sun. Mai sun. Şi iar mai sun şi îmi răspunde, puţin adormită: "Alloo...",îmi răspunde ea somnoroasă. Eu neglijez acest aspect şi o reped cu O CERERE: "Bună fată, ce faci. Auzi, povesteşte-mi şi mie ce s-a întâmplat aseară că eu nu îmi aduc aminte". Linişte. Nu spunea nimic. Credeam că adormise cu telefonul în mână. Dar nu,nu adormise. Era la capătul celălalt şi se gândea şi ea. Nici ea nu ştia nimic: "Ăăăă...aseară...păi nu ştiu mare lucru. Ştiu doar că m-ai pus să-ţi cumpăr un costum din piele, un bici, nişte cizme cu tocuri, vro 3 stile de JD şi mi-ai spus că inviţi un tip la tine.  Dar nu ştiu ce tip. Şi eu care aşteptam să-mi povesteşti tu ce s-a întâmplat...". Începeau să se lege lucrurile, sau aşa credeam eu. Încercam să fac supoziţii, să mă gândesc ce şi cum....şi ..mă gândeam că poate, fericită că am terminat primul an de facultate m-am îmbătat
şi am pus-o pe asta să-mi facă "cumpărături diverse".
Cum eu aveam o fantezie cu tipu care livra pizza şi cum niciodată nu avusesem tupeul să-l invit la mine şi cum eu presupuneam că mă îmbătasem, l-am invitat la mine şi ne-am destrăbălat. Dar întrebarea era..Unde era tipu' acum??? În casă aveam un tricou şi nişte blugi bărbăteşti. Deci sigur erau ai "partenerului" necunoscut.
Mă ridic de pe bancă şi în pas alergător mă îndrept spre casă. Întru în casă şi nu ştiu cum...văd sub masă un cuţit...plin de, probabil, sânge. Era plin de ceva roşu, puţin uscat.
Am intrat în panică. Deja credeam că am chemat la mine pe cineva. Am făcut ce am făcut. Nu mi-o fi plăcut aşa că l-am tranşat şi l-am dus cine ştie unde.
      Mă aşez pe scaun, tremurând cu cuţitul în mână. Stăteam şi mă uitam ţintă spre geam şi...chiar când nu mă aşteptam am avut din nou un flashback.

* TO BE CONTINUED *

2 comentarii:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.