luni, 15 august 2011

Copiii, slugile părinţilor

     De câte ori nu aţi auzit: "Hai mamă, du-te şi ia-mi nişte ouă!" sau "Hai, du-te şi ia-mi ţigări!" sau "Hai, nu te duci să-mi iei o sticlă de bere ?". De ce auzi aceste aşa zise cereri din partea părinţilor tăi? Pentru că ei te-au făcut pentru a te creşte până pe la 10 ani, iar pe urmă să te duci să le cumperi tot ce vor ei fără să ţină cont că nu vrei sau poate că îţi este rău. Nu te simţi bine? Cazi din picioare? Ai febră 40? Nu-i nimic, te duci şi cumperi ouă. Eşti răcit? Se învârte casa cu tine?  Lasă, nu ai nimic. Du-te şi cumpără nişte ţigări. Îţi pică o mână, un picior? Îţi pică maţele? N-ai nimic, du-te şi cumpără nişte pâine.
    De ce ne obligă părinţii să ne ducem să le facem cumpărăturile? Pentru că ei nu au chef, iar când ei nu au chef pe cine să trimită la magazinul din colţ? Exact. Pe ăla mic, că doar de-aia l-au crescut, ca sa-l trimită la magazin. Atunci când nu vrei să te duci eşti neascultător. Nu eşti recunoscător pentru că ţi-au dat viaţă. Ei fac atâtea pentru tine, iar tu nici până la magazin nu te duci? Eşti un copil rău şi neascultător. Te cresc până la 10 ani, îţi cumpără tot ce vrei de la magazin până atunci ca mai apoi, când vei creşte, să-ţi scoată ochii cu chestia asta: "Eeee...când erai tu mic, eu mă duceam să-ţi cumpăr ţie acadele, iar tu nu vrei să te duci acum să cumperi pâine?". Nu înţeleg de ce nu se duc ei. E mai bine să forţeze pe altcineva să se ducă în locul lor.
    Mdaa....Urăsc când părinţi mă trimit să fac diferite cumpărături fără să vreau eu. Probabil aşa îi trimiteau şi pe ei, iar acum ei se "răzbună" pe noi. Da, ştiu, sunt răi dar sunt părinţii noştri şi trebuie să-i iubim.

2 comentarii:

  1. exact ! si daca nu fac ce zic ei ma mai si ameninta ca ma pedepseste si ceva dar am noroc ca nu fac asta :)) ..ma enerveaza, e viata mea !

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.