marți, 6 decembrie 2011

6 decembrie...

    Lăsând la o parte nervii, azi e sărbătoare. O sărbătoare aparte în care copii îl aşteaptă pe moş Niculae. Eu nu îl mai aştept, deja am aflat cine e moş Niculae...în schimb fratele meu P.J. (Pitic Junior) l-a aşteptat. Bucuros, bucuros ...fuga la ghetuţe să vadă ce i-a adus moşu'. Dulciuri şi jucării...Magia sărbătorii...
    Îmi aduc aminte că şi eu îl aşteptam nerăbdătoare pe moş Niculae să vină. Şi l-am aşteptat într-o seară, şi l-am aşteptat...şi nu am dormit în acea seară deoarece vroiam să-l văd. Vroiam să văd cum arată, deoarece nu ştiam prea mult informaţii despre el, ştiam mai mult despre moş Crăciun, dar despre el...mai nimic. Hmmm...deja îmi puneam întrebări. Oare cum arată? Oare ce o să-i spun când o să-l văd? Oare dacă o să-l văd, o să mă treacă pe lista copiilor răi? Cam astea erau întrebările care mă măcinau. Urma să aflu un adevăr devastator ...Moş Niculae nu există defapt. Cum am aflat? Spionând. Fiind mică şi curioasă, la cel mai mic zgomot din casă eram cu urchile ciulite. Se auzeau zgomote...Hmm...în mintea mea deja se derula un filmuleţ în care reuşeam
să-l văd pe moş. Îmi bătea inima tare...M-am dus uşurel, uşurel lângă ghetuţe..când colo...pam-pam...era tatăl meu...
Am fost supărată pe el, deoarece credeam că vrea să-mi fure din cadouri...deoarece moşu' nu le aducea cadouri adulţilor. Aşa că...m-au luat părinţii deoparte şi mi-au explicat cum stă treaba cu moş Niculae. Dezamăgire...nervi...dar mi-au trecut...
Acum sunt mare şi nu mai cred în basme, dar îmi place când primesc cadouri de la "Moş Niculae" sau "Moş Crăciun". Abia aştept Crăciunul.

Voi mai ţineţi minte cum a-ţi descoperit că nu există defapt moş Niculae? Sau nici măcar nu a-ţi crezut în el vreodată?

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Spionand...ce vor spune colegii despre asta?:))In legatura cu mos Niculae nu am crezut vrodata in asa ceva,stiam ca parintii se ascund in spatele acestei sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde sa isi mai aduca aminte mosul? Pe Mos Niculae l-am cunoscut intr-o seara de toamna. Statea trist pe o banca din parcul nostru. Mai multor copii trebuia sa le aduca nuiaua pentru ca nu fusesera cuminti.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu credeam că-s veri cînd eram mică....
    da de unde şti că am aflat...cine a zis că nu există mincinoasă mică:d

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-au spus colegii de la scoala si nu i-am crezut. si de mos niculae voiam sa stau sa-l astept iar fratele meu incerca sa ma convinga sa dorm, ca altfel nu o sa mai vina si nu l-am ascultat si pana la urma mi-a recunoscut. deja la craciun stiam ca parintii erau "mosu". imi pare rau ca am aflat cand era prea mica. eram in clasa a2a, cam asa :-?

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.