marți, 27 decembrie 2011

Câte feţe ai?

   Nu ştiu cum sunt alţii, dar eu sunt cam cu două feţe. Prima (şi cea mai folosită) e aceea de fată cuminte, inocentă, liniştită, cu un zâmbet scurt pe buze, nu prea vorbăreaţă, care te lasă să i te urci în cap, care nu iese din cuvântul părinţilor, respectă pe oricine, care nu se gândeşte aproape mereu la chestii neortodoxe, care nu vorbeşte chestii neortodoxe, care e o bună creştină şi care nu ascultă drăciile alea de melodii de la Metallica, Scorpions, Paraziţii etc.etc. Această faţă e folosită în faţa părinţilor, bunicilor, rudelor (mătuşi, unchi, unii verişori), profesori şi atunci când cunosc persoane noi.
Cea de-a doua faţă este folosită în preajma prietenilor cu care mă înţeleg bine, a unor verişori care nu mă ameninţă că mă spun părinţilor pentru ceea ce zic, fac, ascult. Uneori această faţă mai e folosită şi pe stradă atunci când drumul meu se intersectează cu drumul unei fosile nenorocite de babe, care vine din sens opus şi pe care încerc să o ocolesc, dar tot dă oarecum peste mine...parcă zici că au GPS şi nu ies din cuvântul duduiei: "Acum 5 paşi tot înainte. Pe urmă viraţi puţin la stânga până atingeţi uşor în dreapta-faţă domnişoara în roşu cu negru."
Această faţă e opusă celeilalte. Dacă în cealaltă sunt cuminte şi inocentă, aici totul se schimbă. Până şi privirea mi se schimbă. Am o privire mai ciudată cu un zâmbet tâmp pe faţă şi privirea plecată cu sorcova. Atunci când afişez această faţă, eehh..tocmai ce mi-a fost stimulat piticu' care se ocupă cu chestiile perverse. Dacă am o privire din asta...sigur nu mă gândesc la floricele...sau poate mă gândesc la o pajişte cu multe flori şi...2 tineri, de preferat un el şi o ea, care se tăvălesc pe jos...şi fac anumite chestii...Gata, stop. Prea mult...
Dacă în cealaltă faţă a mea nu-ţi spun nimic de rău...să nu te aştepţi ca nici în asta să nu te timit în şi la origini, sau să nu-ţi urez "tot binele din lume". Nee...dacă m-ai supărat, e cam naşpa. Şi ce dacă sunt fată....nu am voie?   Mă tot întrebam, oare de ce majoritatea înjurăturilor sunt  numai despre organele mamei...adică de ce nu se înjură mai des şi de alea tatălui...hmmm...
Dacă în cealaltă faţă dau impresia de o bună creştină...eehh...în astălaltă nu mă împac cu biserica şi preoţii...cu Dumnezeu doar aşa...prieteni mai depărtaţi, foarte depărtaţi. Pur şi simplu ideea de biserică mă lasă rece, iar preoţii mă dezgustă prin nesimţirea lor şi dorinţa de a avea bani, cât mai mulţi. Biserici peste tot. În stânga biserici, în dreapta biserici...măcar de ar face nişte grădiniţe, şcoli, spitale...dar nuuu...biserici să aibă lumea unde să se închine. Mdaa...
Dacă în cealaltă faţă cei apropiaţi mie nu cred că ascult "prostii" din alea de la Metallica, Scorpions şi vulgarităţile celor de la Paraziţii...în faţa asta a mea diabolică iubesc aceste "prostii".
Îmi place să am aşa...două feţe. Să mă considere lumea cuminte, liniştită, cu gândul şi sufletul la locul lui...dar alţii să mă cunoască aşa cum îmi place mie...mai nebună.

Tu ai mai multe feţe?

3 comentarii:

  1. da si eu am doua fete. dar, chiar daca sunt foarte diferite au si puncte comune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand eram copil-adolescent la parinti, avem nu doar 2 fete, ci chiar mai multe. Cate una pentru fiecare imbecil care nu putea sa ma aceepte asa cum sunt, insa de bunavointa caruia depindeam ( 2 parinti imbecili, plus inca 2 bunici. Fiecare cu piticul lor,cu care eu invatasem sa " deal" ... ).

    Dupa ce am scapat din lesa, mi-am bagat picioarele : sunt doar eu insami. Cui nu-i convine, n-are decat sa nu interactioneze cu mine. Eu nu o sa mai fac frumos in fata nimanui : mi se rupe de parerea celorlalti. Cel mai bun lucru care l-am putut face pentru persoana mea, este sa imi permit luxul ( ca e un lux costisitor ) de a fi eu insami in orice moment.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu stiam ca iti place sa asculti parazitii de la un timp incoace imiu place si mie
    si da chiar ma enerveaza cat de cuminte si ascultatoare esti...ma uimesti

    cum adica da cf tu rau? singurele chestii pe care le omori sunt tantarii:))
    mai nebuna sa tot cuminte esti:-w sau te impiedica ceva sa fi tot timpu nebuna zau asa mie imi placi nebuna:)))

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.