vineri, 23 decembrie 2011

Părerea celorlalţi

    Unii îmi spun că  nu le place cum m-am tuns, alţii mă critică pentru faptul că nu prea o am cu Dumnezeu, alţii mă critică pentru felul meu de a fi, adică mai retrasă, alţii...
    Dacă i-aş asculta pe toţi cred că aş înnebuni. Ţin la persoanle din jurul meu, dar uneori părerea lor e egală cu zero pentru mine. Ştiu că le pasă, că ţin la mine dar să nu se aştepte să mă schimb aşa cum vor ele. Nu mă conduce nimeni, eu mă conduc singură după principiile mele, nu după principiile celorlalţi. Dacă aş ţine cont de părerea celorlalţi cred că ar trebui să stau închisă într-o cutie şi să ascult manele. Asculţi Metallica, Scorpion şi alte asemenea, vaaaiii..eşti rocker. Asculţi Paraziţii....vaaaiii...ptiu drace...Asculţi manele...bravoooo!!! Nu, nu e aşa, ascult ce vreau. Nu îmi impune nimeni ce să ascult.
Pup icoanele cu scârbă pentru că au mai fost pupate de încă înşpe mii de oameni cu diverse boli şi care şi-au lăsat balele acolo...Nu e treaba ta. Dacă ţie îţi place să lingi icoane, fugi...ce mai stai. Eu nu te opresc. Nu zic rugăciunea? De aia nu mai pot eu. Spune tu şi pentru mine. Faptul că nu suport preoţii, nu e treaba ta. Tu poţi să-i pupi şi-n fund, zis mai politicos, din partea mea. Să ştii că mi se rupe.
    Nu-ţi place cum m-am tuns? Să-ţi zic ceva...mie-mi place, iar dacă mie îmi place nu mai contează. Eu nu te critic pentru faptul că asculţi manele sau că te îmbraci ca un cocalar.
Încerc pe cât se pot de mult să nu ascult ceea ce îmi zic cei din jurul meu. Ascult doar ceea ce-mi place. Nu mă las condusă de nimeni. Tu îmi zici să stau în picioare, eu voi sta jos. Tu îmi vei zice să mănânc, eu voi bea apă. Părerea ta contează foarte puţin pentru mine...

Tu te laşi condus de cineva?

4 comentarii:

  1. Vad ca te-ai apucat din nou de scris...foarte bine.
    On-topic: Atata timp cat poti sa nu iti pese e perfect. Daca n-ai de inghitit anumite chestii din cauza job-ului sau mai stiu eu ce. Cu muzica..in general ignor orice sfat pentru ca mie imi place muzica ce transmite un mesaj. Fie ca e transmis in acorduri de chiatri electrice, fie ca e transmis pe un bass turbat gen Codu'Penal, daca-mi place, mi se rupe. Si da, chiar si in masina de firma cu seful in dreapta tot ce vreau ascult :D
    Chestia cu religia e ciufuta rau. In ideea ca marea majoritate a adolescentei mi-am trait-o in Moldova, zona profund religioasa. Ei, acolo erai privit ca un "outsider" cand spuneai cuiva ca esti ateu. Chiar daca le dadeai oamenilor argumente contra ideiilor lor te loveai de acelasi "asa-i traditia". Sa ma fut pe traditiile voastre.
    Cu noua freza...well...sunt barbat...mi se rupe oricum....
    P.S. Ca idee, din ce zona a tarii esti??

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai "uneori ", parerea lor e egala cu zero, pentru tine ? INTOTDEAUNA, trebuie sa fie zero !

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.