sâmbătă, 3 decembrie 2011

Şcoală

  Se apropie sfârşitul semestrului. O să am o medie...mică. De ce? Nu pentru că nu am învăţat, ci pentru că unii profi sunt nişte idioţi care vor excelenţa. Degeaba te chinui să înveţi într-o săptămână 10 pagini de caiet mic, când alţii copiază şi iau notă mai mare decât tine. Acum nu mai merge cu "fata cuminte", acum dacă nu intri pe sub pielea profilor, ei nici măcar nu ştiu cum te numeşti. Nu îmi stă în fire să agasez profesorii, sa-i "pup în fund". De ce? Pentru note? Prefer să stau liniştită...
Materiile sunt grele, dar şi profilul mă dă un pic peste cap. Mate-info...mie nu îmi mai plece matematica...cred că din clasa a doua:D. Am aterizat acolo din lipsă de locuri unde vroiam eu, de altfel ca mulţi alţii. Dacă nu ar fi informatica aia, aş zbura ca un porumbel de acolo. Pentru ce o să-mi trebuiască mie să ştiu cum se scrie ecuaţia butenei, sau mai ştiu eu ce...când eu nu am nici un gând să dau la vreo facultate unde să mi se ceară aşa ceva, sau nu cred că o să mă oprească cineva pe stradă şi să mă întrebe despre hidroliza apei. Pentru ce-mi predă la istorie de parcă zici că scriu cursurile de la facultate? Oricum, mare lucru nu o să ţin minte din toate alea...prea  multe date, unele chiar neimportante. Sportul e aşa...ora la care încă mai dorm. Engleza şi franceza...majoritatea suntem bâtă. Noi habar nu avem să facem nişte propoziţii corecte, dar profii vor să ştim gramatică..reguli şi altele...Româna îmi place, dar şi aici am nişte note..ppff... La mate ce să mai zic...dezastru. Profu' explică doar pentru unii, mai dă şi vreo câteva sutimi uneia să-i iasă o notă de trecere în teză...sutimi acordate pentru scris frumos...la matematică?! Hmm...până şi la muzică am o notă dezastruoasă, dar e de trecere...mulţi au 1, deci eu mă ţin bine...şi la religie... la cât de religioasă sunt eu...nu îmi pot da seama cum am răspuns corect la 16 din 20 de întrebări...De restul materiilor nici nu mai vorbesc..că mă apucă nervii.

2 comentarii:

  1. Daca ati reusi sa intelegeti ca nu invatati nici pentru profi si nici pentru nota ar fi mult mai bine. Pe vremea mea erau tocilarele (rar era si cate un tocilar) si restul lumii. Pe noi nu ne aplauda nimeni, dar nici nu era nevoie. Culmea este ca noi am intrat lejer la liceu, iar tocilarele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am zis că învăţ pentru profi, învăţ pentru mine...dar atunci când vezi că ai învăţat ca proasta o săptămână degeaba şi alţii au copiat şi au luat notă mai mare decât tine...mie sincer, îmi vine să îi strâng de gât pe toţi.

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.