luni, 23 ianuarie 2012

Ce îmi place...şi ce nu

Pentru început o să înşir lucrurile care îmi plac:

  • îmi place grafica pe calculator
  • îmi place să fac fotografii
  • îmi place să văd locuri noi, să mă plimb
  • îmi place să visez, uneori visez cu ochii deschişi
  • îmi place să citesc
  • îmi place să acord ajutor prietenilor
  • îmi plac lămâile
  • îmi place să cred că am un scop în viaţă
  • îmi place tot ceea ce ţine de desing web
  • îmi place cărniţa la nebunie, în special cea de porc
  • îmi place să fie cald afară
  • îmi place să lenevesc
  • îmi place morcovul...

    Nu îmi place:
    • nu îmi place Cola
    • nu îmi place cafeaua
    • nu îmi place spanacul
    • nu îmi plac mâncărurile cu prea multe legume
    • nu îmi place ca persoanele din jurul meu să mă vorbească pe la spate
    • nu îmi place să ma bag aiurea în seamă
    • nu îmi place să pup lumea-n...fund
    • nu îmi place să fiu controlată (dar...mai am până să mă mut la casa mea)
    • nu îmi place ca lucrurile să fie în dezordine
    • nu îmi plac personele insistente, idioate, cu aere...

    Ţie ce-ţi place? Ce nu-ţi place?

    6 comentarii:

    1. Imi pare rau, ati ratat ocazia sa ii luati locul lui Boc!

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Nici nu mă înghesuiam la ai lua locul...Jos cu toţi politicienii!!!

        Ștergere
    2. Daca m-as apuca sa insir ce nu-mi place m-ar da afara de pe host :D
      Apropo, ce ai bre cu cafeaua ??

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Nu îmi place gustul ei, iar dacă i se mai pune şi zahăr...e şi mai naşpa gustul, din punctul meu de vedere..

        Ștergere
    3. Cafeaua are gust de fasole arsa ( cand uiti oala cu fasole pe foc... )

      RăspundețiȘtergere

    Zâmbeşte şi tastează!

     
    Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.