luni, 23 ianuarie 2012

Întrebare...

Mă gândeam azi..la ceva...tâmpit desigur..
Mă gândeam la faptul că atunci când ne naştem avem o zi, aceea e prima noastră zi...dar defapt noi avem 9 luni şi câteva zile, sau 8 luni şi jumătate...sau mă rog...contează în a câta lună ne naştem.
Eu consider că vârsta noastră ar trebui să se calculeze exact de atunci când doi fac sex, nu-s atenţi şi se produce inevitabilul sau...vor să se producă...contează de situaţie, deci de atunci când se produce fecundarea. Deci atunci când ne naştem noi am aveam vreo 9 luni, în mod normal...deci acum aş avea peste 17 ani...hmm..
Oare de ce au decis extratereştii ca acele luni să nu fie luate în calcul?

* E tâmpit acest post, nu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.