marți, 7 februarie 2012

În tot răul e şi un bine

   O vorbă veche spune: "În tot răul e şi un bine" şi cam aşa şi e. Mie nu-mi place frigul şi nici zăpada care e în afara vacanţei. Adică, eu vreau să ningă doar atunci când am vacanţa aia de iarnă...da' fix atunci vreau să ningă, iar până încep şcoala să se topească. Ehh..în iarna asta nu prea a fost aşa. Nu a nins când am fost în vacanţă, în schimb a nins  zilele astea foarte mult...spre nefericirea mea....Nefericire până azi...sau mă rog, până aseară când am aflat că toate şcolile din oraş sunt închise...iar când e să ai noroc păi ai noroc de luni..:D
Luni ne-au dat drumu' la 12 şi am scăpat de chimie şi franceză ("iubirile" mele...mai ales chimia), azi aveam 2 ore de mate pe lângă altele...mâine din nou chimia şi franceza...aa..şi sportul...şi altele...
Şi mâine stau acasă...poate şi joi..aahh...ce norocasă mă simt. Iubesc vremea asta care face să se închidă şcolile.  Vreau mai des aşa ceva :D....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.