sâmbătă, 18 februarie 2012

Superputeri

Când eşti mic te imaginezi ca fiind un supererou sau o prinţesă sau mai ştiu eu ce. Unii nu se mulţumesc cu a se visa cine ştie ce minune de supererou, dar crede că mai are şi superputeri. Şi eu, ca orice alt copil, visam la ceva când eram mică...Eu nu visam să devin o supereroină care-şi poartă chiloţii peste costumul său super şmecher ci că am superputeri. Adică nu visam să arunc pânze de paianjen din vene sau că zbor sau că îmi ies raze X din ochi sau că pot înota ca o sirenă sau mai ştiu eu ce...Nu, categoric nu. Eram un copil...staţi puţin..cum adică eram?! Încă mai sunt un copil, aşa cred eu...în fine...Când eram mică visam să am 3 superputeri. Prima...să mă pot face invizibilă. A doua...să pot trece prin obiecte. A treia...să pot citi gândurile oamenilor. Acum nu ştiu de ce vroiam să am a doua superputere...dar atunci mi se părea tare...
Am crescut, în înălţime...şi vârstă...nu că m-am maturizat, dar cu toate aceste tot vreau să am  superputeri. Desigur, una din superputeri ar fi să citesc gândurile oamenilor. Adică mi-ar plăcea să ştiu ce gândesc într-adevăr ceilalţi despre mine...Şi cea de-a doua superputere ar fi să pot împrumuta inteligenţa unor persoane. Adică daca aş da un test la mate aş putea împrumuta inteligenţa profului de mate şi astfel aş lua şi eu o notă bună. La fel aş face şi la chimie..ppff...vise, vise..Bine, aş împrumuta inteligenţa persoanelor fără ca acestea să-şi de-a seama.

Deci, tu ce superputeri ai vrut să ai sau ai vrea să ai?

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.