vineri, 30 martie 2012

Cum să fii sabotat

   Într-o zi cu soare şi cu lună plină m-a cuprins o poftă nebună de cacao cu lapte...Foarte bine. Pregătit toate chestiuţele acolo...Am pus cacao, am pus zahăr...am gustat...era foarte bun. Brusc, în  acel moment mi-am amintit  că trebuia să mă informez în legătură cu ceva. Ok...Am lăsat cana cu lapte pe masă în bucătărie şi m-am îndreptat spre dormitor. În drum spre dormitor dau peste pramatia aia mică numită "Frate". Nimic nu părea suspect la el...Mă duc în dormitor, rezolv treaba şi mă întorc la bucătărie. În bucătărie dau peste "Frate". Avea o privire suspect de suspectă...Deja bănuiam că a făcut ceva, dar nu mă gândeam că făcuse ceva pe la laptele meu. Ştiind cât de bun era laptele înainte să plec în dormitor am luat o gură mare, mareeee...de lapte...
Inevitabil să mai zic să tot laptele ăla a ajuns în chiuvetă...Avea un gust oribil...Acum explicaţia. Ce făcuse pramatia aia mică? Îmi pusese sare şi piper în lapte...O făcea pe nevinovatul pe urmă...
    Deci...acum morala. Să nu laşi mâncarea sau băutura prin preajma unor pramatii mici care au gânduri rele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.