miercuri, 28 martie 2012

Spun şi eu ceva ca să nu adorm

     După câteva zile în care nu am mai scris nimic pe aici am revenit. În ultimul timp, aşa cum am mai zis, nu prea mai am timp de pierdut aiurea. Tre' să învăţ, să învăţ, să învăţ...Nici eu nu mai ştiu exact la ce să învăţ mai înainte. Mă bucur că am scăpat de chimie...Gataa...3-4 săptămâni nu o să mai "recit" reacţii. Vineri scap şi de istorie şi de biologie. Deci..dacă nu i-au 10 la istorie, să-l ferească doamne-doamne pe moşu' ăla...Mi-am învăţat toate paginile predate, aproape cuvânt cu cuvânt...pe când alţii vor copia.
Nu ştiu de ce presimt că o să răcesc în vacanţa asta că am nişte mâncărici în gât. Abia aştept să treacă ăstea 2 zile...Vreau vacanţă...
    Citeam undeva, pe un blog, că e de prisos să scrii ceea ce faci tu ca omuleţ...că tre' să măzgăleşti spaţiul ăsta virtual cu texte dom'le...texte, am zis. Deci, autorul, el/ea...nu are importanţă crede că dacă scrii despre propria-ţi persoană eşti varză, că mai bine te închizi într-o cuşcă sau îţi tragi un glonte-n cap...Părerea mea nu prea se pupă cu părerea 'mnealui/'mneaei (neimportant genul). De ce? Pentru că din punctişorul meu de vedere, bloguleţul ăsta e ceva...aşia o chestiuţă personală, un jurnal unde tu, ca mamifer, te exprimezi aşa cum ştii...Scriezi ce vrea creieraşul care dictează falangelor. Io acilea mai mult mă plâng, pentru că tre' să mă plâng şi eu cuiva, nu? Fie chiar şi unor necunoscuţi...sau cunoscuţi...Autorul/autoarea blogului mai scria că nu sunt importanţi cititorii, atunci când 'mnealui/'mneaei dă "Publicaţi postarea", vagabonda aia de postare pleacă hai-hui pe interneţi şi din acel moment nu îţi mai aparţine ţie, ca autor. Da, oarecum adevărat. Da' dacă persoana mea ar scrie un mega-super-ultra text şi l-aş vedea copiat de un parazit flauşat pe unde naiba ştie ...apăi atunci îi rău...şi mă supăr şi dau cu coarnele, că doar de-aia mi-s în zodia Tăurelului. Aici sunt doar parţial de acord...Mai voiam să zic ceva aici, dar am uitat...În fine. Trec la altceva. Punct şi de la capăt.
    Azi am dat lucrare la chimie...vreau un 5 măcar, dar nu mă supăr dacă e şi mai mult. Aştept, dar nu prea aştept să primesc  nota de  la lucrarea la română. Presimt că va fi una foarte mică...poezia...bbbiiippp...
Cam atât pe ziua de azi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.