miercuri, 14 martie 2012

Valea plângerii...doar aici...în direct

   Şcoala asta a cam început să-mi fure tot timpul. Şi nu prea îmi pare bine. Învăţ, scriu...şi cat atâta pentru că nu mai am timp de nimic altceva. Nu îi înţeleg pe restu' când zic că se plictisesc, nu au ce face...etc. De exemplu, ieri am scris la franceză, am scris şi învăţat la chimie, am învăţat la geografie  şi am făcut şi două desene la desen. Toate astea s-au desfăşurat în intervalul 15-20, fără niciun pic de calculator şi fără mers pe principiul: "pauzele lungi şi dese, cheia marilor succese".
Azi m-am documentat în legătură cu o poezie şi am şi scris ceva despre ea, mi-am făcut parţial tema la mate şi am făcut un desen pentru P.J. şi cam gata...Am obosit, vreau să dorm..
Şi nu mai înţeleg ceva...eu învăţ, pot să zic că tocesc (spre exemplu, reacţiile la chimie pentru că nu le înţeleg), dar cu toate acestea tot nu am note aşa cum aş vrea eu. Cât am învăţat pentru lucrarea aia la chimie, visam reacţiile... şi cu toate astea am luat un mare 5, cu tot cu un punct bonus. Colega mea care a copiat, nu de la mine...ci de pe nişte foi, a luat 6. Şi ea nu a învăţat nimic-nimicuţ. Nu avea habar nici măcar de o definiţie...nu prea îmi convine...
Şi la română scrie după mine. La biologie la fel. La geografie la fel....să-mi bag ceva...m-am săturat. La unele obiecte aş vrea să ne asculte, iar la altele aş vrea să dăm lucrare. De exemplu, la istorie aş vrea să ne asculte. Eu îmi învăţ ca proasta înşpe pagini, iar alţii copiază de pe telefon...Eu merg pe principiul: mai bine îmi tocesc creierii, decât să mă prindă.
Dacă ar vrea şi M. m-aş muta cu Floarea...Am devenii nişte ase. Amândouă la mate, română, biologie, geografie, istorie, informatică...dar pe cont propriu la chimie. Cam aşa ne-am ajuta. Eu cu coleg...canci...doar eu îs sursa..."spune-mi şi mie aici, zi-mi şi mie aici"...că eu scriu...Mi-s proastă că dau, ştiu...
    Eşti bun numai atunci când dai, dar atunci când vrei ceva...de foarte puţine ori primeşti înapoi. Aici mă refer la toţi oamenii cu care intru în contact. Sunt de aceeaşi părere cu tine, te ridică în slăvi, îţi cântă în strună doar atunci când le este bine şi lor. Dar atunci când le cam întorci spatele din motive pur personale încep să te înjure, să te bârfească...Azi îţi e prieten, mâine te bârfeşte pe la spate...
   
  Şi acum ceva diferit:
Cum se numeşte ramura care se ocupă cu creşterea animalelor?
        Zoofilie :D
(Seamănă "zoofilie" cu "zootehnie", nu? Dar îs diferite parcă, nu?)

Un comentariu:

  1. te plangi de 5 haaa da eu cu 4. :(( cum trec io la chimie. profu ma si "iubeste" de nu mai poate.
    pfaaai ti-am zis eu sa imi sufli doar mie da tu nuu:)) dai lu calut:-w

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.