marți, 17 aprilie 2012

Dacă Paştele a trecut atunci hai să ne gândim la lucruri "necurate"

    A trecut şi Paştele...Acum aşteptăm Crăciunul,nu? În ziua de paşti am stat toată ziua în casă. M-am plictisit...Uff...Anul trecut de paşti am fost la ţară şi mă plângeam că în loc să stau acasă mă plimb. Anul ăsta am stat acasă şi mă plângeam că de ce nu mergem pe undeva...Ufff...
Mă bucur că a trecut, oarecum. Mai e puţin până o să ne ducem la şcoală, din păcate. Iar chimie, iar mate...teste..teze...Uff...Tre' să mă apuc să-mi scriu la franceză. Chef nebuuuuuuuuunnnn...Azi iar va fi o zi plictisitoare. Poate din cauza vremii, poate din cauza mea...Cine ştie?!
   Acum 2 nopţi am visat urât. Da' urât rău. Tatăl meu îmi povestea cum tăiase el gâtul la o persoană fix la 19:30, iar în timp ce povestea asta tăia capul unui schelet...şi era 18:30...şi tuna şi fulgera. Şi dintr-o dată s-a luminat tot visul meu, adică a fulgerat foarte tare, şi pe urmă a urmat tunetul...A tunat atât de tare în visul meu încât mi-am dus mâinile la urechi atât în vis cât şi în realitate. Ş da, m-am trezit pe urmă, iar inima îmi bătea foarte tare...
Numai vise tâmpite am. Visez, pe lângă alte vise, de vreo câteva nopţi încoace că fumez. Băi da fumez în cel mai realistic mod. Fumul, ţigara, tot...pare atât de real. Am mai visat că mă jucam şi cu un câine negru şi frumos. V-am zis eu că am nişte vise...dar îmi plac. (Mai ales ăla de azi-dimineaţă. Huuhh...:D). Cel mai mult îmi plac visele alea pe care le pot manipula.
De 1 mai (într-o marţi) liber, de Rusalii (într-o luni) iar o zi liberă...ce bine. Dacă trece luna mai, pe urmă mai e puţin până la vacanţa aia maaaaarrreeeee. Oricum, abia aştept şi luna mai (din motive personale :) ).
   Zilele astea umblam aiurea pe net-ul ăsta şi am dat peste asta:

Desigur, TPU

Copii din ziua de azi sunt din ce în ce mai curioşi în legătură cu unele chestii. Cine să fie oare de vină? Părinţii? Internetul? Toată mass-media? Piţipoancele? Extratereştrii??? Aştept răspun. Eu am găsit doar unul şi anume extratereştrii...:D 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.