joi, 19 aprilie 2012

GIMP #1

    După cum am zis, o să încep să postez aici operele mele în GIMP. Desigur, nu sunt cine ştie ce şi mai am mult de lucru până să ajung la perfecţiune, dar e bine că măcar încerc ceva. Nu?

Desigur, opera mea nu prea arată ca originalul...dar...

Ăsta e originalul.


                                
                                                                         




















În desenul meu, spre deosebire de celălalt, e mai multă lumină...şi mai puţină experienţă.
Şi asta e opera mea. (Trebuia să mă semnez şi eu...)

2 comentarii:

  1. Frumos. Daca v-ati decis sa mergeti pe drumul acesta, va veti perfectiona. Totusi, cred ca e mai bine sa renuntati la "modelele" altora si sa dati frau liber imaginatiei. Succes!

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.