marți, 15 mai 2012

Distorsiune temporală

Nu ştiu dacă mi se întâmplă doar mie, dar nu cred. Totuşi, nu-s aşa de nebună încât să mi se întâmple doar mie.
Am observat că uneori parcă timpul ăsta îşi bate joc de mine. De exmplu în ore... fix atunci îşi găseşte şi amărâtul ăsta de timp să se lungească şi el puţin...sau poate pământul  ăsta plictisit aţipeşte şi el puţin şi uită să se mai învârtă pe axa aia, că eu altfel nu-mi explic cum de uneori timpul trece al naibii de greu...
Desigur, timpul trece greu atunci când eşti stresat. Atunci când mai sunt 2 persoane până urmezi tu la ascultat. Atunci când eşti în compania unei persoane insuportabile. Atunci când te plictiseşti. Şi exemplele pot continua...

Timpul ăsta se lungeşte...ba la orele de chimie, ba la alea de franceză, ori la alea de mate...Niciodată nu m-am plâns că trece foarte repede ora de desen, de exemplu. Atunci când dau o lucrare, nici nu apuc bine să rezolv jumătate din exerciţii că deja trebuie să mă grăbesc că nu îmi mai ajunge timpul...
Uneori în orele de mate mă uit la ceas...x:15...mai scriu un (s)exerciţiu de pe tablă, mai analizez pixul, mai desenez o floare...mă uit la ceas x:18...Ahhhh şi mai scutur puţin telefonul (adică ceasul :D ) şi mai întreb şi pe colega cât e ceasul să mă asigur că e bun...Spre nefericirea mea, e foarte exact. La naiba!!!

Şi ce mi se mai pare ciudat e faptul că atunci când dorm timpul trece foarte repede...Dimineaţa mai zic: "mai stau 5 minute...", iar când mă uit iar la ceas deja alea 5 minute dau cu minus...Ufff..mama lui de timp!
Când stau la calculator şi în acelaşi timp îmi fac şi temele, timpul trece repede...Dacă îmi fac temele fără să stau la calculator în acelaşi timp, al naibii timp uită să mai treacă...şi stă, şi stă...şi aşteaptă...naiba ştie ce...

Deci, vreau să fac grevă împotriva timpului care uită uneori să  mai treacă. Cine e alături de mine? E cineva...?! Cineva...Nimeni??!!...

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.