vineri, 25 mai 2012

Noapte cu năbădăi

   Să nu te gândeşti TU, cititorule, că noaptea trecută am petrecut-o experimentând cine ştie ce tehnici noi legate de sex. Că am petrecut o noapte romantică alături de cine ştie ce prinţ şi cine ştie ce cătuşe roz cu puf verde... Nu. Nici prin cap nu mi-a venit să mă gândesc la ceva aşa de frumos în timpul nopţii trecute.

  Azi nu am servit şcoala pentru că azi-noapte am belit ochii pe pereţi... De o noapte mai lungă ca asta parcă nu am mai avut parte. Bănuiesc că şi aici şi-a "băgat puţin nasul" distorsiunea temporală. 
M-am uitat la ceas. Ora 2:08...aahhh...Încep să repet în gând conjugarea verbelor la engleză, să fac propoziţii cu diferite timpuri...Azi urma să am engleză şi trebuia să mă asculte...Deja terminasem şi  cu engleza. Mi-am adus aminte de o lecţie la biologie "Sistemul locomotor la mamifere". Deja mă plictisisem de atâta vorbit în gând. Mă uit la ceas în speranţa că poate, poate e trecut de jumătate...Eee..pe naiba. Era abia 2:18 minute. Da, exact...trecuseră 10 minute, iar eu zisesem atâtea....Ufffff...Mă întorc pe partea cealaltă. Îmi vine o idee de post. Mă crizez şi mai tare că ideea era bună şi o uitam până dimineaţa. Aşa a şi fost, am uitat-o. Mă uit la ceas 2:35...Yupyy!!
Mă mai sucesc, învârtesc în pat...şi adorm...
Mă trezesc la 3:33...din nou foială...Deja durerea pe care o simţeam în zona piramidei nazale puteam să o trec cu vederea. Aveam o stare de nervi că nu pot adormi. Eu când nu pot să adorm mă enervez că stau ca proasta-n pat şi belesc ochii pe pereţi şi mă gândesc la cai verzi pe pereţi. Am încercat să-mi găsesc o poziţie favorabilă, dar nimic. Toate poziţiile s-au soldat cu un eşec total. Dacă stăteam pe spate, nu puteam respira. Pe burtă nici nu se pune problema, că oricum nu suport să stau aşa...Dacă stăteam întoarsă pe partea stângă îmi amorţea mâna. Aşa că am stat vreo oră doar pe partea dreaptă şi simţea că înnebunesc.
4:25....Ochii îmi stăteau aţintiţi spre fereastră. Adorm într-un sfârşit....
Somnul meu nu durează mult. Cam în jurul orei 5 vin jegoşii, boschetarii, tâmpiţii ăia care ridică gunoiul. Desigur, ăştia consideră că dacă  ei lucrează la ora aia toată lumea e trează...M-am trezit cu şi mai mulţi nervi. În timpul scurtului meu pui de somn, mă întorsesem pe partea stângă, iar mâna deja îmi amorţise. Vrând să mă întorc pe partea dreaptă...plină de nervi şi necalculând distanţa dintre fruntea mea şi şifonier (am pat pe mijloc, iar în partea mea dreaptă se existează un şifonier) am dat cu fruntea-n el din plin...cu poftă şi sete...Deja durerea de la nas nici nu mai exista. Acum mă durea capul, mă lua ameţeala....mă întrebam dacă mai trăiesc...mă pipăiam să văd dacă îmi mai e fruntea întreagă şi dacă mai era la locul ei...Era la locul ei întreagă...
Când m-am dat cu fruntea de şifonier am realizat că-s cam "grea" de cap :)). În felul în care s-a auzit în liniştea nopţii, mă întreb cum de nu m-am trezit cu baba de sub mine la uşă, că aia aude şi când şi-o trag gândacii de la subsol...
Dimineaţa m-am trezit la 6:40. Direcţie stabilită: oglinda de la baie. Eram curioasă să văd ce minunăţie de vânătaie am. Spre norocul meu nu am nimic. Momentan. Bine, nu chiar nimic...mă doare când ating, atâta tot.
Abia aştept noaptea asta să văd ce-mi rezervă...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.