sâmbătă, 16 iunie 2012

Fructe de România

  Ieri am profitat de faptul că am avut ore uşoare şi m-am lăsat în voia lenii mele şi astfel nu am ajuns pe la şcoală. Dacă e să profit, păi să profit atunci când pot...
Azi e sâmbătă şi mai e o săptămână până se termină şcoală. Mi-am pregătit vreo 4 cărţi de citit, dar doar una m-a atras până acum...
În rest...ce pot spune decât că e sâmbătă. Deci, băi...e sâmbătă, da?
Sâmbătă. Oare ce înseamă sâmbătă pentru fiecare dintre noi...Bine, pentru mulţi dintre noi înseamnă prima zi de de week-end, dar poate pentru alţii "sâmbătă" mai poate reprezenta şi altceva (în afară de o zi oarecare dintr-o săptămână oarecare...). Adică sâmbătă e ziua aceea în care stăm acasă, ne uitmă la tv, dormim ca porcii toată ziua, mergem la munte, la mare (distanţă de casă), mergem la un grătar...unii mai culţi citesc o carte... Bine, acum nu voi sta să despic firul în înşpe mii de părţi că oricum nu e cazul că oricum sâmbătă e o zi oarecare în care se petrec lucruri oarecare...
Într-un alt aranjament de idei  sau în altă ordine de idei (fiecare o ia cum vrea muşchiul lui fesier sau gastrocnemian ...) eu mănânc acum o piersică şi mă gândesc de unde mama dracului sunt aduse. Adică nu prea aş crede eu că ăstea sunt de prin Românica noastră dragă. Cine ştie de pe unde sunt aduse şi vândute cu etichetă de Românica...poate de prin Congo, Mongolia...sau poate Egipt...Aşa mai văzusem şi anul trecut rodii de România. Serios...ce urmează acum?


Nucă de cocos 
Regn: plantae (plantă, că doar nu o fi animal)
Zona de provenienţă: Dăbuleni
Calitate: extraordinară A+ consum scăzut de energie, merită toţi banii
Încrengătură: lapte de  mangustă + piatră
Gen: o nucă, două nuci....un cocos, doi cocoşi.....


Banane 
Regn: Plantae sau "Jucărius Femeius Obraznicus"
Zona de provenienţă: Maramureş
Calitate: cu cât mai groasă cu atât mai bună...uppss..de fapt...cu cât mai coaptă cu atât mai dulce
Încrengătură: plantă + vibrator = LOVE
Gen: o bănănuţă, două bănănuţe....o fetiţă, două fetiţe...

Limes
Regn: Plantae "futu-i mama măsii ce acră-i"
Zona de provenienţă: Transilvania (când Dracula nu mai avea de unde să mai sugă sânge mai sugea şi câte o lămâie d'asta)
Calitate: "îi cam verde, nu-i coaptă nu-i aşa?"
Încrengătură: soţie + soacră = te-ai acrit pe viaţă
Gen: acritură

Cum ar fi să mergem pe stradă şi în loc de tei şi plopi să fie ba un lămâi, ba un portocal, ba un kumquat, sau kiwi...Ar fi interesant, nu?

În altă ordine de idei...o să mă întorc la "Bufniţa" mea...
Şi în ordinea a treia sau a patra de idei...week-end plăcut băi...


Un comentariu:

  1. Am ras pe la 1-2 noaptea cand ti-am citit articolul asta aseara de nu ma mai puteam opri :)))) .
    Chiar mi-a placut mult :*:* . ( nu doar acesta , evident )

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.