luni, 25 iunie 2012

Gânduri...

    Stau şi mă uit la foaia asta goală şi mă gândesc la multe lucruri care mă fac să zâmbesc, să mă gândesc mai bine la ceea ce vreau, la ceea ce am făcut. Toate gândurile astea mă fac să realizez faptul că îmi e dor de ceva...de cineva...dar încă nu îmi pot da seama exact de cine...sau poate îmi pot da...
Privesc în trecut...la şcoala generală că tot citesc în ultima vreme multe posturi din astea cu sfârşit de şcoală generală, început de liceu. Ştii ce? Mie nu îmi e dor de şcoala generală. Am avut în clasa aia în mare parte numai fiţoşi, copii cu părinţi care erau medici, ingineri, lucrau în cadrul armatei...şi ăştia parcă erau superiori celorlalţi. Se formaseră grupuleţe...Şi nu zic că la liceu nu e aşa. Ba cam e aşa şi aici. Pentru că mie nu prea-mi place să stau cu X sau cu Y cu care chiar nu am ce povesti, cu care nu mă simt bine. Sunt eu mai retrasă, dar mie nu-mi plac persoanele care sunt fiţoase, care râd de persoane necunoscute pe stradă sau mai ştiu eu ce altceva. Credeam că va fi altfel, că lumea e mai matură în gândire...dar se pare că nu e, din păcate.
La ce mă mai gândesc?? Mă gândesc la faptul că nu l-am mai văzut pe X cam de vreo 9 luni...Începe să-mi fie cam dor de el, dar poate, poate..o să-l văd măcar vara asta...
În rest, nu ştiu ce să mai zic. Stau şi mă gândesc la o persoană care nu vrea să recunoască că e chiar ea. Se ascunde sub anonimat. Şi da, ştiu..şi eu mă ascund...dar să te dai drept altcineva când eu sunt sigură că e acel cineva...
Nu prea mai am chef să mă gândesc ce să mai postez pe aici. Simt cum creieraşul meu nu vrea să mai gândească. O fi de la căldura asta...Aşa că până îmi mai revine cheful de scrie tot o să mai scriu pe aici bălării...(nu că restul postărilor au ceva fabulos în ele...).


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.