joi, 14 iunie 2012

Şcoala şi concluziile

Hmmm...cu ce să încep?
...Am trecut la mate, am trecut la mate, am trecut la mate....yupiii....Media la chimie o am mai măricică faţă de anii trecuţi...deci e bine..
Săptămâna viitoare habar nu am de ce ne-ar mai chema profii la şcoală...Mdaa...
Afară-i foarte cald, dar momentan nu mă plâng (chiar atât de tare...).
Anul ăsta tot nu o să iau premiul II, (sper să iau şi III...)  dar mai sunt doi ani în care sper să iau măcar premiul II, că de I nici nu se pune problemă că e oricum ocupat.
În rest...dus la şcoală pe jos, venit de la şcoală pe jos (şi să îmi mai zică cineva că nu fac mişcare...).
În rest profii au un chef de şcoală nebun, mai nebun decât elevii...
Habar nu am ce voi face în vacanţa asta, dar nu vreau să mai aud de chimie şi mate....

Şi acum urmează concluziile trase după un an de şcoală:
1) Tre' să te pui bine cu profii încă de la început
2) Dacă la o materie iei doar 4 şi 5, iar dintr-o dată iei 8 eşti bănuit că ai fi copiat
3) Tre' să fii vorbăreţ
4) (se leagă de 3) Dacă nu prea vorbeşti rişti să nu te prea cunoască profii şi să te întrebe "da' tu când ai venit în clasa asta?"
5) Profii zic multe, noi înţelegem puţine...iar de scris scriem şi mai puţine chestii/informaţii/explicaţii..
6) Uneori e bună şi nişte zăpadă aşa...mai din belşug (luna februarie..)
7) Dacă chiuleşti  unii profi îţi vor micşora nota
8) Tre' să te afirmi şi să te bagi în multe chestii..
9) Unii îs mai porci decât porcii...
10) Dacă eşti cuminte la anumite ore primeşti puncte în plus
11) (se leagă strâns de 10) Dacă desenezi nişte floricele/bălării pe nişte foi cu teme ai şansa de a lua o notă mai mare....
12) Profii ne zic nouă să nu mai fumăm...ca să le rămână lor mai multe ţigări
13) * Numărul 13 e cu ghinion deci sărim peste el*
14) După fiecare an de şcoală vine vacanţa de vară
15) Chiar dacă în timpul semestrului te gândeşti cu groază că vine sfârşitul semestrului iar tu ai 3,3,3,4....la sfârşitul semestrului o să treci cu o medie de 5 sau peste 5...
16) Atunci când nu îţi faci tema profu' îţi pune 2, dacă îţi faci tema nu îţi pune notă...
17) Chiar dacă înveţi, uneori, unii care nu au nicio tangenţă cu cartea ţi-o pot lua  înainte
18) * Mai sunt şi altele, dar acum nu îmi mai vin în cap*

Tu, ca elev, ce concluzii poţi trage după acest an şcolar?

3 comentarii:

  1. Pentru ca profii nu au un sistem de notare ( nu exista asa ceva in scoala romaneasca ), profii noteaza dupa ureche. Sau dupa ochi frumosi. Dupa cum li se pare lor ca merita lucrarea respectiva.
    Notarea facandu-se pe criterii absolut subiective, este crucial sa faci frumos la profi, casa primesti note mari. Notele din scoala romaneasca n-au nici o legatura cu invatatul ...

    RăspundețiȘtergere
  2. 16 eu am zis-o:))
    si asa e prost sa fii noroc sa ai:))

    RăspundețiȘtergere
  3. 16 adevărat. Mie nu mi-a pus nota în catalog. Doar a avut iniţiativa ;))

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.