luni, 30 iulie 2012

Mi-a revenit cheful

   După două săptămâni de lenevire acută... O lenevire din aia care nu trece cu nimic, nici cu o plimbare, nici cu o îngheţată, nici măcar cu o friptură mare şi suculentă... zilele astea parcă încet, încet a început să mă părăsească lenea.
   Mi-am reintrat în ritm. Duşuri de o oră... ce erau duşurile alea de 30 de minute?? Nici eu nu mă mai recunoşteam cu duşurile alea...
Îmi era şi lene să şi mestec mâncarea. Adică aveam ditamait fripturica-n faţă, iar eu mă strâmbam la ea şi preferam legumele. Alea se mestecau mai uşor. Cine mă cunoaşte ştie că-s o carnivoră înrăită. Îmi place să-mi  satisfac pofta de carne... pofta de carne de animal (porc în special), nu pofte carnale...
În rest, toate bune şi frumoase... Mi-a venit chiar şi o idee de o nouă poveste... Aşa că toate-s bune şi frumoase... Şi cam atât... Deja am scris prea mult :D.

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.