luni, 9 iulie 2012

Răpit de extratereştrii IV


IV


     Se pare că nu am murit. Sunt doar închis... Deci nu au vrut să mă omoare, au vrut doar să mă pună într-o cuşcă... Daaa... Nu au vrut să le mai creez probleme şi m-au pus într-o cuşcă. Ce fiinţe deştepte. "E cineva acolo??", "Hauiiauu manc..??" Stupoare. Apare un extraterestru care începe din ce în ce să semene mai mult cu un om. Cred că ăştia mă duc înapoi pe Pământ şi ca să nu fie observaţi se deghizează...
 "Te-ai trezit drogatule??". Ce o fi vrând să spună ăsta? Şi nu-mi vine să cred... după alergătura aia cred că am învăţat să îi înţeleg şi eu pe ei... Sau poate a fost ceva în injecţia aia..?!
Mă scote ăsta din cuşcă. Oare unde mă duce? E atât de ciudat... Cel care m-a scos din cuşcă m-a adus în faţa altuia... "Bună ziua. Eu sunt avocatul tău"... Ceee?? Ce avocat?? Casc ochii mai bine. Nici urmă de extratereştrii. Sunt într-un birou. Iar în faţa mea este un avocat. Ce s-o fi întâmplat azi-noapte??
"Domnule, aţi fost găsit pe stradă cu o rană superficială la cap. Aţi fost adus aici pentru comportament neadecvat şi pentru deranjarea liniştii publice... Să fiţi recunoscător că nu sunteţi în drum spre vreun spital de nebuni. Tot spuneaţi că aţi fost răpit de extratereştrii... şi că v-au făcut tot felul de teste... Acum dacă v-aţi revenit puteţi pleca acasă. Dar mai înainte de toate, aveţi o amendă de plătit"
Înseamnă că eu am visat... Nu m-am întâlnit înseamnă cu niciun extraterestru... Ahh... ce păcat... Şi uite aşa mi-am petrecut eu noaptea de 26 aprilie în spatele gratiilor.
O să-mi iau o mini-vacanţă. Toate cele de azi-noapte m-au bulversat. Sunt un tâmpit. Nu m-am întâlnit cu niciun extraterestru... Prostu dracu... Extratereştrii dracu. Nu mai citesc nicio revistă extrapământeană. Dă-i dracu de extratereştrii... O să arunc toate revistele...



*

Revista Extrapământean

     "În zilele de 26-27 aprilie nişte localnici dintr-o comună au semnalat prezenţa unor cercuri ciudate în lanurile de grâu. Grâul se pare că ar fi fost ars. Am trimis reporteri la faţa locului pentru a investiga apariţia misterioasă.
Aici ne-am întâlnit cu un localnic, Dumitru Soare, care ne-a spus că a văzut chiar cu ochii lui cum nava extraterestră a aterizat pe lanul de grâu. "La început am crezut că visez sau că am băut io prea multî ţuică di mere... da' farfuria aia o văzut-o şi nievastă-mea. Ea era mai trează decât mine. Era abia la al 5 pahar... ", ne-a relatat domnul Soare.
     Alte surse ne-au spus că au observat o lumină puternică chiar în oraş în preajma unui local deschis non-stop. Aceeaşi lumină puternică a putut fi observată câteva ore mai târziu exact în acelaşi loc...
"Eu stăteam în pat şi mă uitam la televizor când dintr-o dată s-a luminat toată camera. Nu ştiu ce a fost că atunci când m-am uitat pe fereastră nu mai era nimic. Mai era doar o stea care lumina puternic. După câteva ore, timp în care am adormit, iar a apărut lumina aia puternică. Nu ştiu ce a putut fi", ne-a relatat un martor.
    Părerea noastră este că au fost extratereştrii. Cercuri în lanuri de grâu, lumini puternice... Sigur au fost extratereştrii...".
                                   
                                                                                         Reporter: Iulian Marte



*

Note NASA

      "În zilele de 26-27 aprilie a putu fi observat un obiect zburător neidentificat. Acesta a intrat în raza noastră de observaţie în data de 26 aprilie ora 20:30. Acest obiect a fost observat părăsind raza noastră de observaţie în noaptea de 26 aprilie, apărând după miezul nopţii (27 aprilie, ora 1:05) din nou în raza noastră de observaţie" 

2 comentarii:

  1. Extraterestii astia au aer conditionat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe căldura asta cred că şi ei şi-au montat aer condiţionat în farfurioara lor zburătoare :)) să nu li se topească antenele...

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.