duminică, 1 iulie 2012

Vis... vise... visuri

     Ahh... uneori mi-aş dori să nu mă fi născut. Pentru ce să mă nasc? Să îndeplinesc visele altora? Dar visele mele? Visele mele cine mi le îndeplineşte...?? Vreun duh? E cineva care îndeplineşte vise pe aici? Dacă da, să ridice mâna sus că am câteva care mi-aş dori să-mi fie împlinite.
     Părinţii mei nici nu vor să mă asculte atunci când vine vorba de o viitoare facultate. Lor li s-a întipărit în minte ceva carieră militară. Eu nu-s făcută pentru a servi ţara asta. Eu nu-s făcută pentru a mă trezi cu noaptea-n cap şi a alerga vreo 3 platouri, să fac câteva zeci de flotări şi mai ştiu eu ce altceva. Eu mor dracu acolo.
Eu nu-s aşa... îs fată. Eu tind spre creativitate, spre ceva frumos... nu armată. Bleah...
Ce vreau eu? Poate jurnalism, poate drept (master în ştiinţe penale şi/sau criminalistică), poate psihologie... poate... cine ştie ce idei îmi mai vin până atunci. La fel mă interesa şi ceva facultate în domeniul IT, dar eu cum îs praf la mate... stau liniştită. Dar gândindu-mă la IT, îmi vine în minte web-design... e şi asta ceva.
Dar mai am doi ani în care să mă hotărăsc. Dar eu tot nu dau la vreo academie militară nici în ruptul capului....
     Şi acum să vorbesc despre alte visuleţe ale mele. Visez la zburatul cu paraşuta. Poate chiar să încerc şi bungee-jumping. Chiar şi marijuana... Poate chiar şi un tatuaj mic... Dar astea-s vise cu adevărat. Dacă îmi voi face un tatuaj sigur ai mei mi-l vor scoate cu piele cu tot... În legătură cu marjuana aia, dacă ar afla ai mei m-ar duce la dezintoxicare...
Dar la ceea ce visez eu cu adevărat acum se rezumă doar la un singur cuvânt: LIBERTATE. Momentan vreau puţină libertate şi totul va fi ok...

2 comentarii:

  1. Viseaza in continoare,nu te opreste nimeni. Ai niste visuri mari, la fel ca visele de mari. Fiecare din noi tinde la asemenea lucruri frumoase. Eu sincer chiar ma vad sarind dintr-un avion cu parasuta, chiar visez la asta...
    Mi se pare cel mai frumos lucru sa visez daca nu pot realiza un lucru...macar raman cu visul si tot raman cu ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimeni nu mă opreşte din a visa, dar eu nu vreau DOAR să visez... Vreau chiar să mi se împlinească şi sper să mi se împlinească...

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.