luni, 27 august 2012

Decizie...

M-am decis. De acum voi scrie mare sus: "Acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare", la anumite texte pentru a nu mai fi interpretate drept nişte texte... de minimă inteligenţă, stupide, jignitoare sau altfel... când eu vreau doar să scriu ceva mai în glumă.
Puţine texte sunt scrise la modul serios... (pentru că eu nu sunt serioasă...).

Făcând referire la postul trecut, l-am scris mai mult sprea amuzament... Nu e important părul, duritatea, machiajul, hainele, gesturile... e importantă muzica. Încă nu ascult Rammstein sau Marilyn Manson...
Puteţi crede orice despre mine, nu vă pot impune eu ce să credeţi despre mine.
E blogul meu, textele mele...
Ştiind că nu iau lucrurile prea în serios, atunci când cineva îmi citeşte un text să se gândească de două ori... că s-ar putea doar să fiu ironică.
Nu vreau să jignesc/supăr/enervez etc. pe nimeni cu textele mele. Eu nu scriu pentru a supăra lumea...
Modul meu de a scrie nu se va schimba...

Şi cam atât.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.