joi, 9 august 2012

Idee

   Mda... Ideea mi-a venit ieri şi m-am gândit şi azi-noapte la ea. Mi se pare amuzantă şi folositoare, cel puţin în  imaginaţia mea asta e chiar folositoarea.
Păi, ideea mea este următoarea. Vrei să ştii, de exemplu, limba turcă? Rapid, simplu, fără să foloseşti nicio carte? Păi simplu... Cauţi un turc/o turcoaică, îi explici tu pe acolo ce vrei, dacă nu înţelege din vorbe treci direct la fapte. Adică hainele jos. V-a înţelege ce vrei.
Păi, dacă vrei ceva tre' să faci conexiunea :D. Bine, ar merge şi una vizuală sau verbală, dar acestea se pot pierde pe parcursul transferului. E mai bine pe cale sexuală.
Deci, "Loading 78%..."...."Loading 94%"...."Loading 100%". Felicitări!! Tocmai ai primit date noi de la partener. Sfat!!! Vezi să nu mai iei şi altele... :)) Că totul vine cu un risc, nu?
   Deci... dacă asta s-ar putea, aş fi interesată de puţină matematică, informatică, economie... şi mă mai gândesc :D.

  Sunt sigură că nu numai eu am astfel de ide... Hai, mânuţa sus cine mai are idei! Nu râde nimeni de voi.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.