duminică, 16 septembrie 2012

Aberaţii de foarte scurt moment

    Ce am făcut azi? Nimic special, doar am interacţionat cu un stâlp şi aproape interacţionat cu o cutie de gaze... (pramatiile alea mici care stau în calea adormiţilor ca mine...).
    Şi mergeam eu aşa frumos, concentrată la... habar nu am ce, probabil consistenţa, culoarea, vechimea asfaltului... sau poate ocoleam gumele de mestecat (ăăhh, urăsc omii care aruncă gumele de mestecat pe jos şi apoi mi se lipesc mie de talpa încălţărilor sau mai rău... de marginea blugilor). Şi deci... cum ocoleam gumele şi inspectam asfaltul a apărut namila aia în mijloc... Şi "buf". Nah, bine că nu aveam viteză că afiş mă făceam. (Adică nah, ar fi fost de domeniul s.f-ului să am eu viteză... bine, de fapt, am viteză doar dacă  plouă sau mă aleargă javrele).
    Nu, nu am păţit nimic în urma interacţionării involuntare cu acea namilă de stâlp. Şi pân' la urmă... cine naiba pune stâlpu-n mijlocu' trotuarului?? Pe bune acum... Gândiţi cu capu' ăla de pe umeri, voi... ăştia de puneţi stâlpi, că dă adormiţii cu capu-n ele...
    Şi tot mergând io aşa... pe stradă... pe acelaşi trotuar... (acum eram concentrată asupra telefonului), îmi ridic ochii din telefon în ultima milifracţiune de secundă, astfel încât am putut evita contactul cu nenorocita de cutie... că de data asta cineva o păţea (şi eu eram aia...), că la stâlp am pus mâinile să nu mă izbesc (prea tare) ca proasta... dar la cutie... fix cu fruntea o loveam... Şi toate astea doar pentru că m-a trimis maică-mea să cumpăr bălării pentru dirigă...
Hmm... până la urmă, recitind, chiar mă amuză...

    Două fire, două paie... afară stă să ploaie. Bine, nu stă să ploaie, că deja a început... Pic, pic, pic... şi-un tunet mic...
Dă doamne mâine să nu plouă... Doamne, mă auzi? Nu vreau ploaie mâine... Haide doamne, îs cuminte, inocentă, la 22 (cel târziu :P) în pat (în patu' meu, măăă... bine, nu chiar al meu, că io nu deţin nimic... poate doar hainele de pe mine...)... Doamne şi dă-mi minte... că asta-mi lipseşte... Atâta mai vreau. Te rog ;;). În rest, dacă-mi dai minte... cred că mă pot descurca...

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.