duminică, 23 septembrie 2012

Republica bananieră romania - între cercopiteci şi urangutani civilizaţi

Un articol marca Motănel

Biserica = fabrica de bani
Paraziţii sunt expiraţi şi aroganţi. Spune asta un fan de-al lor care asculta primii 10 ani separat, nu pe două discuri.
Ce porcarie! Acum 300 ani se înfiinţa primul spital din România. Pe la 1300, englezii şi francezii sărbătoreau centenariile universităţilor lor. Noi pe la 1300 ne băteam cu pietre la Posada, ca maimuţele.

Î: Eu vreau 10 la istorie, dar îmi trebuie carte. Ce îi spun profesorului?
R: "Domnule profesor, eu nu am manual pentru că m-am săturat să merg înainte în turmă, servind intereselor corporatiste ale europenilor capitalişti care s-au obişnuit ca Romania să le execute ordinele fără să crâcnească. Nu este cinstit să învăţ istoria aşa cum doreşte un om să o transmită mai departe. Am dreptul la informare corectă, multilaterală şi obiectivă."

Î: Ce voi spune la economie?
R: "La economie să zici că îţi bagi ce nu ai în clasa politică românească pentru că nu sprijină producţia internă şi investiţiile şi nu creează facilităţi fiscale, încurajând ilegalităţile şi privatizând totul la preţuri de nimic dinozaurilor mafioţi care conlucrează cu orice guvernare."
(Avertizare!!!!) "S-ar putea să te alerge nişte maşini negre pe stradă, dar să nu te sperii."

Dacă voi spune astea profilor, voi fi mereu prima la ascultat... prima cu un 3, prima dusă de mânuţă la directoare... :D. Că aşa-i în şcolile noastre. Dacă îţi exprimi opinia/părere/oful... profesorul îţi aruncă nişte priviri din alea de viperă... şi te ţine minte până va muri. 

Se mai poate menţiona că prima universitate din Romania a înfiinţat-o Cuza la Iaşi în 1860, adică la vreo 700 de ani după restul. De atunci şi până acum s-a mai redus handicapul, dar nu cu mult.
Şi aici trebuie să mulţumim influenţei străine pentru că noi de capul nostru am fi rămas cercopiteci.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.