duminică, 9 septembrie 2012

Trandafirul...

Mi-ai dat un trandafir şi m-am înţepat într-un spin...
Mi-ai dar un sărut, dar buzele tale m-au ars...
Te-am privit în ochi şi m-am înecat...
Te-am strâns în braţe şi te-am iertat...

Ne-am întâlnit pe o alee, sub clar de lună...
Tu ţineai la spate un trandafir roşu şi parfumat
Pe care mi l-ai dat
Iar pe urmă m-ai sărutat.
Şi ne-am plimbat o noapte întreagă
Şi trandafirul nu m-a înţepat.
Zorile ne-au prins pe plajă, îmbrăţişaţi...
Admirând superbul răsărit...
Te-am sărutat...

M-ai purtat în braţe...
M-ai sărutat pe umăr...
Şi m-ai aşezat pe pat...

Priveai tavanul...
Şi părul îmi mângâiai...
Te-ai uitat la mine şi mi-ai zis...
"Un trandafir ţi-am dat...
Asta singura amintire ţi-a mai rămas..."
Pe urmă te-ai ridicat şi ai plecat...

Cu ce am greşit...
Eu nu ştiu...
Am luat trandafirul în mână...
Dar de data asta m-a înţepat...
Şi stropi din al meu sânge au picurat...
De dragoste şi regrete încărcat...

Am lăsat sângele să picure...
Şi lacrimile să-mi curgă...
Tu ai plecat...
Şi pe mine singură m-ai lăsat...
Am zis că nu vreau să te mai văd...
Sau glasul să ţi-l mai aud...
Dar destinul nu a vrut...

Într-o zi te-am reîntâlnit...
Erai cu alta...
Avea şi ea un trandafir...
Oare ăsta să fie semnul despărţirii?

Trandafirul meu s-a uscat...
Dar spinii tot m-au înţepat...
Lacrimi amare îmi curgeau...
Pe acel mic trandafiraş...
Şi el parcă frumos şi parfumat...
Ca la început se făcea...

"Oare dragostea ofilită odinioară...
Va înflori iară?"

Într-o zi cu lună plină...
Pe o alee te-am zărit...
Erai singur şi mă aşteptai...
Mi-ai zis că aşa ceva nu vei mai face...
Te-am strâns în braţe şi ţi-am şoptit...
"Mi-a fost dor de tine...
Scumpul meu, dragul meu..."


*Apropo, nu se vrea a fi o poezie.

L.E: Ideea e preluată dintr-un vis. Visez frumos, nu? :D

11 comentarii:

  1. Apropo da duce cu versuri albe ..oricum e geniala povestea in special daca contine trandafiri si pisici ,,bine aici nu sunt pisici dar asta ma atrage.Este frumoasa , romantica, trista, plina de regrete, dar odata ce ai avut nu te reintoarce caci nu va merge ..ppastreaza acolo in inimioara ta si atat. Cu drag Krisszu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate duce puţin cu versurile albe, dar nu dorit să scriu o poezie. Las asta în seama celor care se pricep. :)) Ceea ce am uitat să zic, acum mi-am adus aminte, e inpirată dintr-un vis..

      Ștergere
    2. Mda, si eu care credeam...oricm egeniala e a la Zappy...apropo de asta ai o tenta de umor siironie, romantism si nebunie ce zici daca in viitorul apropiat vei face un vlog?Serios a la Zappy ,,,ideea este ca am tastatura de imi vine sa o arunc de la trei ..pacat ca nu stau la bloc

      Ștergere
    3. Am uitat sa ma semnez Krisszu

      Ștergere
    4. Credeai că e realitatea? Îmi scriu visele pe care le visez, sau ceea ce-mi imaginez că s-ar întâmpla... Sunt visătoare.
      Vblog? :)) Serios?! Nu, niciodată. Sunt timidă. Camera mă urăşte.

      Ștergere
  2. Nu-i poezie, dar seamănă cu una! Frumoasă creaţia oricum. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos... Nici nu ştim ce zace în spatele pseudonimului, hehe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Să nu crezi că doar citind nişte rânduri poţi cunoaşte o persoana într-atât de bine încât îţi poţi crea o părere despre ea. :)

      Ștergere
    2. Niciodată nu mă grăbesc să trag o concluzie despre o persoană cunoscută prin internet. Doar am vrut să spun că ai talent :)

      Ștergere
    3. Mulţumesc pentru apreciere!
      Păi nu ar trebui să ne grăbim niciodată să tragem o concluzie, chiar dacă cunoaştem persoana în realitate... nu doar de pe internet. Chiar dacă se zice că prima impresie contează... prima impresie nu reflectă adevărata personalitate de multe ori.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.