joi, 6 septembrie 2012

Uite ursu'!

    Scriu, şterg. Scriu, şterg... Am şters de 3 ori. Nu-mi convine nimic. Nu ştiu exact despre ce să scriu... Ideile mele sunt amestecate, ca de obicei. Mă apuc să scriu despre o chestie, imediat îmi vine în minte altă chestie şi parcă e mai bună decât prima... aşa că şterg şi scriu noua idee. Nu-mi convine nici asta. Şterg. Mă gândesc... scriu din nou. Mă plictisesc. Încep să citesc alte bloguri... şi până la urmă nu mai scriu nimic.
Mă tot uit pe diverse bloguri şi parcă zici că am magnet la alea pline de prea multă iubire... şi despre toamnă... Of!
    Hai să vă povestesc un vis... că tot nu am ce scrie pe aici...
Băi şi se făcea că mă existam eu într-un spaţiu din ăsta... ăăă... atemporal poate... adică cine naiba ştie unde, când, în ce fel... mă existam eu că doar era un vis...
Şi cum mă existam eu ca fiinţă în visul ăsta al meu super-magnifico-sefeist... (că aşa visez eu)... numa' ce îmi apare un urs în faţă. Da' păi cred că era ceva grizzly... adică nu ştiu sigur  că nu mă pricep la urşi şi nici ăsta nu ţipa în gura mare: "Băăă.. io-s grizzly şi te mănânc!" sau "Băăă... io-s ursu' carpatin şi-s carnivor şi am venit să te mănânc"... Nu. Ăsta se văita dom'le că el moare. "Mor, mor, mor...". Da' păi mă şi scotea din minţi... (Ciudat e că nu m-am speriat de apariţia lui în visuleţul meu super-magnifico-sefeist...). Şi m-am aşezat pe un scaun (scaun care la început de vis nu era acolo... aa.. şi mai era şi o masă...). Şi cum ziceam, m-am aşezat pe scaun şi pe cel mai calm ton i-am zis: "Taci dracu din gură că nu mori...".
Şi-a făcut ursu' aşa nişte ochi... cam cum îi avea lupu' din Scufiţa Roşie... Atâââtt de mari. Şi s-a aşezat şi el pe scaun... şi a luat un pahar de pe masă (nici astea nu erau la început de vis). A gustat şi cică: "Hai noroc..."....
Deci eu ce să înţeleg din visu' meu? Ursu' era beţiv...? Adică stai că, de fapt, habar nu am ce era în pahare... că eu nu am apucat să beau că m-am trezit... (Nu, nu m-a mâncat ursu').
Eu nu cred în interpretarea viselor, superstiţii, vârcolaci, iele, vampiri, strigoi, dragoni, demoni, Baba Cloanţa, Bau-Bau, căpcăuni, ciclopi, spiriduşi, duhuri, Yeti, zâne, troli, ursitoare, unicorni, uriaşi, nimfe, pitici, sirene, zmei, Picior Mare, Nessie, Medusa, gnomi, fantome, goblini, driade şi alte chestii din astea care nu îmi vin acum în minte. Dar curiozitatea e mare şi am căutat să văd ce înseamnă "urs" în vis că am mai visat un urs acum câteva zile...
"-Brun - atrage atentia asupra persoanelor cu autoritate in fata ta - parinti, sefi, protectori, lideri; depinde de actiunea in care este implicat ursul in vis - daca este un urs puternic si invingator, arata ca ai protectori importanti care iti pot fi de ajutor; daca ursul e neputincios, ranit, mort – esti parasit de cei care iti pot fi de ajutor in atingerea scopurilor tale; daca ursul e amenintator si ti-e frica de el, arata ca persoanele care au putere de decizie in viata ta, te pot sanctiona pentru unele greseli. Daca e un urs prietenos, docil, dresat, arata ca ai capacitatea de a ti-i face prieteni pe cei de care acum ti-e frica;" (Sursa: aici)

Deci să fie oare de bine??!! Poate-o fi... poate n-o fi... asta e. E doar un vis :P.
Voi ce mai visaţi?

6 comentarii:

  1. De multe ori am visat că mă arunc de pe bloc :))
    Sau că dau mâna cu extratereştrii =)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Eu nu visez extratereştrii, din păcate...
      Eu mai visez că pic în gol...:|

      Ștergere
  2. Si eu visez ca pic in gol.Sau ca sunt urmarita.Sau ca am casa bantuita.
    Dar nu si aseara.Aseara am visat ca sunt in excursie si trebuia sa mergem cu trenul, iar pe mine m-au uitat in gara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Îmi aduci aminte de copilu' din Home Alone... când l-au uitat acasă şi ai lui au plecat în vacanţă :)).

      Ștergere
  3. WOW simpatice vise, tratezi tu totul cuironie fina si delicata,,puf striga ursuu:* Pupici Krisszu

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu.. eu imi visez prietenii, fostii prieteni. Alteori ca sunt prin locuri straine... Mintea mea nu ia o pauza nici noaptea. :)

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.