miercuri, 17 octombrie 2012

A... zi de scoala

Azi am început în forţă cu una bucată oră de franceză... Unii s-au dus în fosta clasă (acum locuită de nişte ţânci de-a IX-a) ca să-şi copieze tema la franceză. Cum ţâncii-s, ţânci... ne-au pârât la diriginta lor... adică profa noastră de geografie că cică am intrat peste ei şi i-am deranjat. Serios?! Nici măcar nu începuseră orele... şi în plus, aveau oră cu diriga noastră. Încă nu ne-a spus nimic profa de geografie... Ţânci... ce să le faci.
După franceză am avut info, 2 ore chiar. S-a enervat profa pe unii că nu ştiau să afişeze matricea şi să citească un vector... şi a început să ţipe la ei... iar eu, cum îs mai fricoasă, am devenit stresată şi totodată agresivă. Când sunt stresată îmi vine să te strâng de gât dacă nu mă laşi în pace... Floarea ştie mai bine (spre apărarea mea... încă nu am strâns-o de gât :D ). La următoarea oră de info profa a fost mai calmă... şi eu am fost mai calmă... (Sau poate eram nervoasă din cauză că îmi era foame... că după prima oră de info am mâncat şi parcă nu am mai fost aşa nervoasă).
Profa de info are dublă personalitate... uneori e o dulce... parcă zici că-i unsă cu miere, alteori parcă zici că-i posedată. Uneori e atât de apropiată şi îţi explică... sau te lasă să te gândeşti, să explici... alteori... "Treci la loc. 3"
După alea două ore de info am avut una bucată istorie. "Clasa a XI... la cabinet." Mai bine rămâneam în clasă că mirosea mai frumos... Ne-a predat, iar ora viitoare dăm lucrare. E prima lucrare cu profu' ăsta... Doamne ajută!
După istorie ne-am rărit. Din 20 am rămas 14. Au rămas vitejii :>. În pauza dinaintea orei de mate vitejii care mai rămăseseră comparau lungimea temei... Jumătate de pagină, o pagină ( eu am scris o pagină :P ), alţii câteva rânduri... băi şi scoate Roxana (care se ştie că nu prea-şi face, adică... nu-şi face mai deloc tema...) scoate caietul cu tema la mate... 3 pagini!!!!! :O. Şoc, uimire... chiar şi supărare... Nu i-a mai spus profu' nimic de temă... chiar nu mai avea ce să-i mai spună. Era toată corectă. A făcut chiar şi un exerciţiu la tablă... şi nu s-a enervat profu'...
După mate am avut sportu'. Ne-a lăsat profu' şi pe noi fetele în balon. Şi am stat... o oră pe jos, cel mai frumos sport :P. Statu' pe jos...

Gata cu scrisu' p'aici că mâine am lucrare la info şi mai am şi româna...

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.