marți, 23 octombrie 2012

A... zi de şcoală

Azi am avut prima oră geografia. Ora trecută a ascultat câţiva şi a zis că pentru azi nu o să mai asculte, doar ne va preda. Desigur că a şi ascultat. Se putea?! Dar nu m-a ascultat pe mine :P.
După geografie am avut mate. Ne-a verificat tema şi nu mi-a mai zis profu' că e "puţină". (Deşi nu era completă am scris mult :> ). Şi îmi era puţin cam teamă să nu-şi dea seama cumva că cineva... a scris tema după mine. Dar nu şi-a dat...
Profu': "X, de la ce pagină ai tema?"
Desigur, X nu prea era atent când profu' ne-a zis tema.
X: "Ăă... păi exerciţiu 10 de la pagina 64..."
Profu': "Şi?"
X: "Şi atât."
Profu': "Y, ţi-ai notat tema?"
Y: "Da. Mai avem şi exerciţiul 9 de la pagina 64..."
Z (o fată): "Ha,haaa... ce prost. Avem de la pagina 69."
Y: "Pagina 64."
Nu ştiu cine: "Z, numai 69 visezi."
După mate am avut engleza.
Profu': "Flory, fă o listă cu elevii pe care o să-i trimit eu la evaluarea naţională în educaţie. Ăăă... X, Y, Z... Simona..."
Simona: "Şi dacă nu putem veni?"
Profu': "Cum adică să nu poţi veni?"
Obligat-forţat tre' să te duci la nu ştiu ce evaluare naţională în educaţie... că aşa vrea profu'... Da' profu' nu te întreabă mai întâi: băi, vreţi? faceţi ceva acolo sau vă duceţi să vedeţi lumea? Sau măcar să ne întrebe dacă suntem dispuşi să dăm 20 de lei pentru un concurs. Adică... ce-i 20 de lei pentru un profesor ca el? Juma' de meditaţie...
Aşa a mai trimis şi anu' trecut, iar unu' nu s-a dus deoarece avea meci în ziua aia.  Că vaaaiii..."Nici nu ştii ce ai pierdut. Gata, la anu' nu vă mai trimit nicăieri. Gata am zis... (bla-bla-bla...)".
După engleză am avut chimia. Teroare. M a lipsit şi deci şi prin urmare am rămas noi singuri, singurei. A plouat cu 3... şi un 6. (A se înţelege: la noi la chimie nota 6 e echivalentul unui 8 chiar 9...). Şi l-a ascultat pe unu' de pe pagina cu mine... El era la mijloc, eu sub el... Pffuuaaii... Îmi bătea inima atât de tare...
Dar am scăpat. După chimie parcă zici că se ridicase un munte după mine şi puteam zbura... Atât de bine mă simţeam...
Pe urmă fizica. L-a apucat pe prof' ascultatu'. El nu ne-a ascultat din clasa a IX-a niciodată. A pus la câţiva dată... Oooooooofff!!!!!!
După fizică adorabilul sport. Am stat :D.

Şi cam atât am făcut azi. Mâine am franceza, istoria, info (la dublu), mate, sport... Ne toacă la cap profa de franceză, ne aduce lucrările la info, la istorie dăm lucrare... la mate iar ne ţine morală că nu ne scriem tema cu seriozitate, iar la sport... stăm.
Joi dau lucrare la biologie... :-L

Profilor, vă urăsc!

2 comentarii:

  1. Ce ne facem la istorie!??!Greeeeu.Cate neintelegeri despre scoala asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. hey, daca tot eu sunt pedepsita si tinutuita la pat ..pedepsita de raceala asa ca ma delectez cu zilele tale

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.