miercuri, 24 octombrie 2012

A... zi de şcoală

A... zi de şcoală sau Ce am pierdut eu azi. Azi nu am fost la şcoală, deci o să zic ce am pierdut...
La prima oră, franceza, am pierdut o lucrare. Pf, eu şi presimţirea mea :)).
La info cică am luat 8... Mmm... pân' la urmă-i bun şi ăsta. Şi am pierdut şi o lecţie, dar o recuperez eu.
La istorie am pierdut lucrarea... şi îmi învăţasem de duminică :-L. La naiba!!!
La mate am pierdut ameninţarea cum că de acum chiar primim 2 pentru temă nefăcută. Dacă mă duc eu sau X cu tema nefăcută sigur ne pune 2. Dar dacă s-ar duce M. cu tema nefăcută (prin absurd să zicem :P), nu cred că ei i-ar pune...
La sport habar nu am ce au făcut, dar nici că-mi pasă...
Deci azi a fost o zi plină...

Mâine am lucrare la biologie...

Luni probabil voi da şi eu lucrare la franceză.
Miercuri la istorie ori mă va asculta ori voi da lucrare...
Dar de luni şi până miercuri am 3 ore de mate... Doamne ajută! :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.