vineri, 26 octombrie 2012

A... zi de şcoală

Poate aţi crezut că o să renunţ la a mai scrie ce fac în fiecare zi la şcoală, dar nu am renunţat :P. Ieri nu am scris pentru că nu am fost (din nou) la şcoală...
Profa de română are pretenţia să te uiţi doar la ea, nu să priveşti prin alte părţi... Trebuie să te uiţi la ea... în ochii ei... numai la ea...
În fine. Oricum, primele 2 ore am avut matematica... Mi-a fost cam frică pentru că tema la algebră nu era prea măricică... şi a început să se ţină de promisiune cum că cine nu-şi scrie tema primeşte 2... Aşa şi a fost. Doi nu şi-au făcut tema, adică unu' din ei îşi făcuse tema doar la algebră nu şi la analiză. I-a scos pe cei doi la tablă, le-a dat câte un exerciţiu din temă... şi nu au ştiut să-l facă, aşa că le-a pus 2 :|. E dureros.
A trecut şi a doua oră de mate... Pffuuaaii, ce bine.
Pe urmă 2 ore de fizică. A ascultat profu' pe 2 persoane. Le-a pus 8... Eh, e bine...
Pe urmă româna. A venit profa' la şi jumătate pentru că fiind dirigintă la o clasă a fost vizitată de nişte părinţi vorbăreţi. :D
Până să vină profa, Floarea avea chef de râs. Şi a găsit cum să se amuze. Să o sperie pe Simona :D. Ea e atât de comică când se sperie... :P. De predat ne-a predat puţin...

Mda, plictisitoare zi...

Un comentariu:

  1. Da am crezut carenunti la a sasea saptamana de scoala ..ar fi fost urat ..neh cum mai aflam si eu subiecte la analiza matematica ..lasand asta ..mie imi place aici deci jurnalul trebuie sa continue =)) ,,,tu cum te simti ?

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.