luni, 29 octombrie 2012

A... zi de şcoală

Ziua de azi a început cu o oră de mate în minus :P. Pentru cei care cred că am dormit o oră în plus... vă înşelaţi :P. Am ajuns la a doua oră de mate în care ne-a predat asimptote :|. Dacă nu ştii limitele, clar nu ştii nici astea... La mate a ieşit X la tablă. Noi avem un postament din lemn (înălţime vreo 20-30 de cm) în faţa tablei. Nu ştiu care-i rostu', da' aşa e în toată şcoala.
X terminase de scris la tablă.
Flory: "Scumpiii... mai aşa..."
Şi s-a dat mai aşa... mai pe margine... mai aşa... Nu, nu a căzut :P. S-a sprijinit de tocul uşii.
După mate am avut româna. Intră profa-n clasă.
Profa: "Cei de pe rândul din mijloc, ultima bancă... Tu, cel din partea asta... în picioare. Mai ştii ce ai vorbit cu mine la bal?"
X: "Nu..."
Profa: "Ce zici dacă te bag în consiliu?"
X:  :|
Profa: "Eu sper totuşi că erai sub influenţa alcoolului."
Ce a făcut? A îndrăznit să-i zică profei vreo 2 vorbe mai la persoana a doua... sau cel puţin aşa zice el...
Ce vorbe? "Doamna, plecaţi? Gata?". Nah, e şi profa puţin sensibiloasă... asta ştim deja.
După română, info.
Profa: "A... ai venit la şcoală."
Eu (în gând): "Scorpia dracu... ţi-o fi fost dor de mine..."
Eu: "Daa..."
După info, economia cu diriga. Relaxare pentru următoarea oră... adică franceza la care am dat lucrare... :(.

Mâine am ora supremă, adică chimia. Sfinte Doamne-Doamne... nu vreau să mă asculte :-SS, ascultă-mi şi mie cererea... Te roogg!!


2 comentarii:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.