marți, 9 octombrie 2012

A... zi de şcoală

   Am început ziua cu bine. M-a îndulcit Floricica (că-s eu copil cuminte şi ea e o dulceee... ;;) ). Prima oră am avut geografia. Trăgea profesoara de noi să spunem câte ceva... Noi pauză... Se auzea musca... sau nu, corect e "se auzea cum trece timpul". Tic, tac, tic, tac... făcea ceasul... Pfuuu... A terminat şi cu ascultatul (săptămâna viitoare dăm lucrare) şi a trecut la predat... "Carpaţii este..." Mda, Carpaţii este pe mijloc.
Pe urmă am avut mate... Ne-a ameţit profu' cu metoda elementelor de 0 şi cu determinanţii Vandermonde... încât nu ştiu dacă mai ştiu să le rezolv cum ştiam înainte :|. Şi partea mai nasoală e că mâine am mate... chiar analiză... E cam urâţică şi cred că o să se facă şi mai urâtă. Pe urmă engleza. Eh, trestii, chestii neinteresante... Mai mult am stat. Chimieee... Ora în care ai impresia să Pământul stă pe loc... Ora cea mai urâtă (la fel ca şi cine o predă :D). Ora asta ne-a predat, ora viitoare cică o să vorbim noi. Şi dacă noi estem timizi şi nu doreşte să vorbeşte cu el??! (o să luăm 3... dar nu-i supărare... că am mai luat :D).
După chimie ne-am rărit. Din 19 mai rămăsesem vreo 10. Desigur, la fizică am stat iar. (Deci eu nu am nicio vină că restu' pleacă şi profu' nu predă, iar eu stau că-s elevă conştiincioasă).
Să mai spun că la sport am plecat iar? ;;)

Am de scris la franceză.
"Eşti îndrăgostit/ă?"
"Este dificil să vorbeşti despre sentimentele tale?"
"Ce sfat i-ai da unui prieten îndrăgostit?"

Voi ce aţi răspunde?

Un comentariu:

  1. Umm , să aibă mare grijă .
    Vorba lui Alice Cooper " sometimes love's a loaded gun " !

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.