miercuri, 7 noiembrie 2012

A... zi de şcoală

   Azi. Dată stelară: 7 noiembrie 2012. Zi cu noroc (păi se ştie... a fost, adică este, ziua Florii). 
Prima oră franceza. După ce am verificat tema... alea, alea... era abia şi 20. Ne-a predat perfectul simplu. Nu au existat zâmbete sau alte aluzii din parte unui nesuferit la adresa verbului être (je fus, tu fus, il fut...).
După franceză, info. La prima oră de info am stat că avea profa nu ştiu ce treabă pe acolo. Profa: "Dar nu stăm că e ziua ei... Ora viitoare facem ora." La a doua oră de info se auzea pe hol un zgomot şuşpect. Era doar un calorifer...
După ce am plecat de la info ne-am dus în clasă. Pe hol curgea apă din calorifere. Spy 1 nu a văzut apa şi a călcat exact în ea... din plin... şi mai zicea de mine că o udasem din greşeaallăă... :D. Am intrat în clasă, ne mai trebuia nisip în cealaltă parte de clasă (înspre uşă) şi aveam plajă proprie. S-a oprit apa, s-a şters pe jos... acum idee: "E ud, poate ne dă drumu' acasă."... Îhhîîî... cum să nu. Am făcut şi istoria... Familia P. se retrăsese într-un colţ usca, restu' înghesuiţi pe 2 rânduri. 
Spy 1: "Noi suntem, aici, clasa a XI-a [...], iar ei, acolo, familia P."
A venit profu' de istorie pe la şi jumătate. Nu am mai dat lucrare... Ne-a predat :(. Mult...
După istorie, mate. Nu am dat lucrare :D. Dar o să o dăm vineri :( iar marţi la algebră. Şi vineri mai dăm lucrare şi la română. Oare cum o da profa lucrări? Aa.. la mate la lucrare vom trage câte un bileţel. Ne-a făcut profu' lucrări individuale... :-L. Adică să nu ai ce te inspira de la colegu' din spatele tău care e acelaşi număr cu tine. 
La sport am plecat. Prea multă şcoală...

Mâine am religia, două ore de info... română şi biologia.
Hai gata că am de povestit despre o Baltă Albă de p'aici de prin Brăila.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.