joi, 8 noiembrie 2012

A... zi de şcoală

Ziua de azi am început-o cu o oră de info. Am îndulcit scorpia de dimineaţă... (adică am servit-o pe profă cu o bombonică dulceee...). Pe urmă am avut religia şi am făcut-o la biserică. Numai babe :-L. Am stat vreo 10 minute înghesuiţi, iar pe urmă ne-am dus să pupăm nişte icoane p'acolo. Inna (nu, nu Inna aia pe care o ştiţi cu toţii) s-a aplecat să sărute o icoană şi a dat cu păru' într-o lumânare. Iniţial nu am observat că i-a luat foc părul, am observat doar că o babă s-a repezit la ea... şi mă gândeam că n-o fi pupat icoana unde trebuie şi s-a enervat baba. Pe urmă baba: "Păru', păru'...". Nu a durat mai mult de câteva secunde şi a început să miroasă a păr ars. Şi cică e bine să te duci la biserică...
După religie, am avut info. Ne-a predat. Deja pe la fără 20 nu mai avea chef de nimic profa, dăduse în poveşti.... dar a revenit la realitate şi ne-a dat temă.
După info, engleza. L-am servit şi pe prof şi pe restu' colegilor de grupă (adică 3 :D).
Apoi română. Ăştia de la mine din clasă îi spun profului de română de anu' trecut Fred, de la Fred Flinstone. Azi e şi ziua lui şi ne-a întrebat profa dacă i-am spus şi lui la mulţi ani.
(Parcă) unu' din nesuferiţi: "Ziua lu' Fred?"
Profa: "Cum? Voi de unde ştiţi?"
Clasa: "Ce să ştim?"
Profa: "Că i se zice Fred..."
Clasa: "Dar doar noi îi spune aşa..."
Profa, deja roşie la faţă: "Cum măă...? Înseamnă că de la voi a luat asta cu Fred?"
Clasa: :| "Noi îi spunem Fred, de la Fred Flinstone..."
Profa: "Aaa... el s-a autodenumit Fred (de la nu ştiu ce personalitate de prin limba noastră). Pe un site de socializare chiar aşa se numeşte domul profesor... Dar voi ştiţi că are şi blog?"
Clasa: "Da, ne-a zis anu' trecut."
Profa: "Cum adică v-a zis?"
Clasa: "Da, ne-a zis."
Profa, deja şi mai roşie la faţă: "Şi aţi citit ceva de acolo?"
Clasa: "Daaaaaa..."
Profa: "Recunosc, eu nu am citit... că, după cum se vede, mă înroşesc repede. Dacă vă trimit să citiţi Arghezi, Bacovia... nu vă duceţi aşa repede. Aaa.. voi preferaţi autorii în viaţă."
M. a plecat de la română pentru că o durea stomacul (ciudat e că şi eu m-am simţit la fel ca ea atunci când mi-a fost rău.. :-?)... şi pentru că a plecat M., atunci când a întrebat profa  care e eruditul studiat de noi (sau cam aşa ceva) pentru că nu răspundea nimeni am deschis eu guriţa: "Dimitrie Cantemir". Profa întrebând clasa: "Care a fost primul roman scris?". Desigur, iar nu răspundea nimeni... dacă era M. nici nu mă oboseam să deschid gură... adică nici nu aveam timp să spun nici prima literă că deja ea termina de spus. Şi am răspuns tot eu: "Istoria ieroglifică".
Profa: "Bravo! Pentru răspunsuri din astea puteţi lua o notă mare... Încă două, trei întrebări şi-ţi pun notă... că pe tine te-am remarcat şi când ai citit compunerea aia..."
Flory: "Vezi, vezi, vezi...!!!!"
După română am avut biologia. Ne-a predat. Săptămâna viitoare dau teză. Mdaa...

Planul pe săptămâna viitoare:
Luni: lucrare la română (trebuia să o dăm vineri, adică mâine, dar s-a răzgândit profa)
Marţi: lucrare mate algebră (altă lucrare :( )
Miercuri: poate mă ascultă sau îmi dă şi mie lucrarea aia, că m-am săturat să tot repet aceleaşi lecţii...
Joi: nu cred că e programat nimic.
Vineri: teză la biologie, atunci când dau şi cei de la fizică.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.