joi, 20 decembrie 2012

21

      Băi... lume, lume mai e puţin şi vine ziua nefastă 21 decembrie 2012. Da măăi... era să uit că mâine e în 21. Trecea apocalipsa pe lângă mine şi eu nu-mi dădeam seama. Să-mi fie ruşine...
Cu alte cuvinte abia aştept să şi-o ia rău de tot fanaticii apocalipsei.
      Mă, din câte ştiu eu... apocalipsă înseamnă sfârşitul lumii... şi în mintea mea de copil adormit, sfârşitu' ăsta al lumii înseamnă că tot ce e viu moare. Acum să nu veniţi să-mi spuneţi că de fapt nu e aşa şi că... ori ne reîncarnăm, ori nu e ăsta sfârşitul... că aşa mi-a mai distrus şi profa de română un vis... Am crezut atâţia ani că "romantic" e ăla care îi scrie iubitei, vorbeşte cu luna... îi spune iubitei că e îngeriţa lui şi alte baliverne d'astea. Daarr (a fost mai dureros decât atunci când am aflat că moş crăciun nu există), personaj romantic e un personaj excepţional în împrejurări excepţionale :O. Adică Alexandru Lăpuşneanul care a omorât 47 de boieri şi a făcut o piramidă din capetele lor e al naibii de romantic. Straniu de romantic. Mă gândesc cum naiba trăia cu el Ruxandra?
       Abia aştept ziua de mâine... Aaa... şi apropo, s-a gândit cineva la fusele alea orare? Asta înseamnă că unii vor muri mai repede... Săracii. Să le fie ţărâna uşoară. Aaa... şi încă ceva... Oare OTV-ul transmite în direct de la faţa locului? Oare va avea cea mai mare audienţă? Staţi pe aproape...

4 comentarii:

  1. E deja 21 si nu s-a intamplat nimic ! Waw , nu-mi vine sa credddd ! :))))) Dar stati asa , ziua nu s-a terminat , pana la apusul soarelui bucurati-va de ultimele clipe de viata !
    Pentru noi , oamenii normali , ca am vazut ca unii isi cumpara vortarete pe sub pamant ca sa pacaleasca sfarsitul lumii :)))) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nah că a trecut 21 şi suntem în viaţă şi nerăbdători să aflăm când o să fie următorul sfârşit. :D

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.