miercuri, 12 decembrie 2012

Antarctica

        Mda, a venit iarna. Şi încă cum. Doar într-o noapte a nins atât de mult încât deja m-am plictisit de atâta zăpadă cât am văzut. Staţi calmi, stratul de zăpada nu depăşeşte un metru... are doar vreo 30 de cm... O nimica toată. Dacă azi nu aveam lucrare la istorie şi mate nici nu călcam pe la şcoală. Cei de la ţară nu ştiu cum vor ajunge azi sau dacă vor asculta sfatul "indienilor" şi vor sta acasă azi. Dacă zăpada e aproape cât gardu', de ce naiba nu s-au închis şi şcolile din municipiu şi s-au închis doar alea din mediul rural? Aaa... da, noi ăştia de la oraş nu avem gard, deci nu putem spune cât de mare e zăpada... Ghinioniştii de noi.
      Maşinile circulă rar spre foarte rar. Omii deja s-au transformat în omi de zăpadă. Şi mai zice lumea de ce nu iubesc iarna şi zăpada... Păi cum naiba să iubesc iarna şi zăpada când eu trebuie să mă mişc la şcoală, nu să stau în casă şi să râd de toţi omii ăia de zăpadă care merg pe mijlocul şoselei sau de "şoferii de străduţă" (circulă pe o străduţă cu o singură cărare iar din faţă vine altă maşină, ador să privesc cum cei doi stau bot în bot şi gesticulează cum că ăla ar trebui să se dea într-o parte sau în spate să treacă el... după alte câteva minute pierdute unu' din ei se dă jos, ia una bucată lopată din portbagaj şi se apucă de făcut un loc unde să se poată retrage până ce trece celălalt...).
      Este un tablou mirific care nu face nimic altceva decât să ne aducă aminte că... desigur, apocalipsa e aproape. :)) Aşa că hai să ne pregătim oameni buni de ceea ce va urma... Măcar pentru ultima dată să ieşim şi noi să ne dăm cu sania, să facem un om de zăpadă... că doar aşa se face înainte de orice apocalispă. (Dap, îmi place cuvântul "apocalipsă" şi toate ideile ce s-au creat în jurul acestui cuvânt :>)
      Cârcotaşilor, mă duc la şcoală... Să nu cumva să credeţi că îmi iau vreun tratament preferenţial că-i ditamai zăpada p'afară şi încă mai ninge.
O să plec ca o eroină să înfrunt viscolul şi să dechid drumurile... şi mă voi întoarce ca, în cel mai bun caz, un câine ud... în cel mai rău caz... da' hai să nu ne gândim la chestii rele. O să mă întorc eu... cândva. "Întoarcerea lu' Zappy" vă aşteaptă în cinematografe începând de azi de la ora 15. Vă invităm să descoperiţi finalul palpitant. Oare persoanjul principal va reuşi să se mai întoarcă acasă?! Staţi aproape.
     Acum vreau şi eu să ştiu unde dracu-s toate maşinăriile alea care AR TREBUI să cureţe şoselele, că maşinile merg cu viteza melcului care a tras pe nas... Adică şi eu alerg mai repede... Pun pariu că nu au trecut mai mult de 3 maşinării care deszăpezesc de când a început să ningă. Nu tu sare, nu tu nisip... ce să mai zic de mormanele de zăpadă care tot cresc. Băi, nenea primar... ce facem cu zăpada?! Ne cumpărăm reni sau câini husky?!
Avantaj ren: 
- Motorina/benzia sunt deja cam scumpe. Cât poate costa mâncarea de ren, de exemplu?
- Nu îţi vor mai îngheţa mâinile ca atunci când deszăpăzeşti maşina.
- Cică renu' poate să şi zboare...
- Vor murii duşmanii de invidie că ajungi mai repede cu renu' decât ajung ei cu audi în club.
- Fetele îţi vor pica pe capete în braţe atunci când le vei spune: "Frumuşico, mergi la o plimbare cu renu'?"
Dezavantaje ren:
- Dacă stai la bloc... ce faci?! Îl adăposteşti pe balcon sau în sufragerie?
Avantaje husky:
- Sunt cam aceleaşi avantaje ca le reni.
- Sunt mai mici decât renii.
Dezavantaje husky:
- Când s-o uita urât husky ăla la tine s-ar putea să te înhami tu la sanie...
   
În continuare staţi pe aproape că se transmite în direct şi reluare.
Hmm... păcat că pe aici nu-s pinguini...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.