sâmbătă, 1 decembrie 2012

Bălării

      Da mă... şi după ce am adormit pe la vreo 3 dimineaţa, m-am trezit la 8... De fapt, bine... nu ştiu ce fusese în capu' meu şi mi-am pus telefonul să sune la 7 dimineaţa să strâng micul dezastru ce-l făcusem prin casă.
Era 3 şi vreo 10. M-am aşezat în pat, închisesem calculatorul... nu era niciun bec aprins... doar luminile de la farurile maşinilor ce se plimbau pe tavan şi pe un perete... Luminiţe pe pereţi. Am mai stat vreo 5 minute în care am procesat informaţia. "Bă ce dracu'? Cum să mă trezesc la 7 dimineaţa? Mă trezesc la 7:30." Am schimbat ora de trezire. Şi am adormit alungându-mi din gând toate prostiile (vârcolaci, strigoi de Sfântu' Andrei... lună plină, citisem o chestie pe net legată de astea) m-am gândit la ceva frumos şi am adormit. Mă trezesc pe la vreo 6 fără ceva... şi iar procesez informaţiile: "Cum să mă trezesc mă la 7:30? Mă trezesc la 8." Schimb iar ora de trezire. Adorm la loc şi visam nu ştiu ce legat de blog... Era o pagină cu 3 link-uri... era foarte interesantă postarea aia, dar nu ştiu ce era pe acolo că am uitat. Şi m-am trezit la 8...
     Pot spune că am devenit dependentă de Doza de Haş :)). Mă uitam înainte la unu', cel mult două episoade, da' ieri cred că le-am văzut pe toate...
     E ciudat cum am impresia că mâine o să fie luni şi uite aşa îmi aduc aminte că luni am teză la mate. Ah la naiba! Aiurea. Nu vreau. Cam atât că mi-am adus aminte de nişte poze... nu-s flocoşenii/pufoşenii...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.