luni, 24 decembrie 2012

Leapşă

      Am primit o leapşă mică de la Kriss şi chiar dacă am mai făcut-o, o mai repet... pentru că de data asta vine de la "chiriaşa" mea :).

     Cică să zic 11 lucruri despre mine. (De ce 11? Eu vreau să zic mai puţine :P. Chiar dacă aş putea fi puţin nesimţită şi să scriu tot aceleaşi 11 lucruri ca data trecută, o să încerc să scriu altele.)

1. Îmi place foarte mult ciocolata. Îmi place să o ţin în mână şi să mi se topească apoi să o adun pe toată cu buzele şi limba. (Asta se întâmplă doar când sunt singură :D)
2. Dorm cu un căţel de pluş :-".
3. După ce mă cert cu cineva şi încep să zâmbesc, nu zâmbesc că am trecut peste... ci doar îl înjur în gând şi îmi imaginez cum cade printr-o canalizare sau pică un copac peste el... sau cum îl împuşc. Chestii d'astea de copii :D.
4. Nu mă dau înlături de la nicio carte, deşi cărţile care îmi plac au tot felul de pasaje mai mult sau mai puţin ciudate. Chiar acum citesc o carte şi marchez nişte pasaje...
5. Nu îmi plac persoanele linguşitoare, care se freacă de tine ca nişte căţeluşi poate, poate obţine ceva...
6. Nu-mi place să mă bată cineva la cap cu întrebări gen: "De ce nu vorbeşti?", "De ce eşti aşa timidă?", "De ce eşti aşa cuminte?" etc. Mă simt ca în Scufiţa Roşie: "Bunico, da' de ce ai ochii aşa de mari?", "Bunico, da' de ce ai urechile aşa de ascuţite?". Mda...
7. Mă întristez foarte repede.
8. Nu mă interesează moda, tocurile, fardurile...
9. Nu îmi place să mă bag aiurea în seamă. Dacă ţi se pare ceva interesant la mine nu aştepta să deschid eu gura, că va dura mult, mult timp... Şi atunci când o voi deschide voi spune că îmi este foame probabil.
10. Îmi place să scriu despre toate aberaţiile, deşi uneori (cică) aş scrie şi texte frumoase...
11. Îmi place să fotografiez şi desigur, să editez fotografiile... chiar dacă nu prea-mi iese uneori (sau mai mereu) :D.

Acum cârdul de 11 întrebări de le Kriss:

1. Cel mai frumos moment a fost atunci când ?
* Atunci când...?! Atunci când... nu-mi vine nimic acum în minte. Nu ştiu, mă mai gândesc.

2. Care este idealul tău în viaţă?
* Idealul meu în viaţă e... să îmi cumpăr pământ pe Lună şi să locuiesc acolo. Glumeam... sau poate nu.
Mai întâi să iau BAC-ul, apoi să intru la o facultate şi apoi mai devedem. Cam ăsta ar fi idealul meu în viaţă acum, pe moment.

3. Cea mai frumoasă vacanţă?
Păi cea mai frumoasă vacanţă. Hmm... Păi cea mai frumoasă vacanţă ar fi undeva pe o plajă, la soare... şi desigur, cu cineva alături că doar nu poate fi cea mai frumoasă vacanţă fără cineva lângă tine...
Aaa... era vorba de o vacanţă care chiar s-a întâmplat?! Aştept să se întâmple şi apoi o să vă povestesc şi vouă.

4. Care a fost personajul pe care l-aţi urât cel mai mult?
Personaj din ce? Filme? Telenovele? Cărţi?
La telenovele nu mă uit niciodată. La filme mă uit rar şi atunci ori sunt comedii, ori un soi de desene animate. Pot spune că nu urăsc niciun personaj. :D

5. Locul prielnic de citit?
Hmm... păi într-un hamac, la umbră, în mijlocul unei grădini şi să mai treacă şi un pârâu pe acolo. Ar fi perfect.

6. Cea mai frumoasă amintire ?
Amintiri frumoase?! Eu îmi amintesc numai chestiile urâte. Îmi aduc aminte de bucata aia de fier care mi-a intrat sub buza de jos şi mi-a atins şi dintele (acum am un semn strâmb în formă de "Z" sub buza de jos...). Alergam, am căzut, mi-am julit obrazul stâng şi mult timp am avut o pată pe obraz. Mă jucam, am căzut pe spate şi nu mai puteam vorbi. Mi-a venit rău şi am leşinat pe stradă. Coboram scara, m-am împiedicat, mi-am luxat piciorul. :)) Care amintiri frumoase? Nici când am aflat la ce profil am intrat nu mi-a rămas ca o amintire frumoasă...
Hmm... totuşi, trebuie să existe undeva acolo o amintire frumoasă, doar că pe moment nu o găsesc.

7. 3 defecte şi 3 calităţi ale voastre...
Defecte.
Nu ştiu cum se face, dar când vreau ceva cu adevărat nu îl pot face... Da, e defect. Nu mă ţin de promisiuni.
Sunt timidă.
Prea copilăroasă.
Calităţi.
Sunt modestă :P şi îi las pe alţii să-mi înşire sutele de calităţi.

8. Care este locul în care vă petreceţi majoritatea timpului...
Unii zic că petrec mult timp în faţa calculatorului...

9. Pâna la ce vârstă aţi crezut în moş crăciun?
Vreo 6-7 ani... cam aşa .

10. Cea mai altruista faptă a fost atunci când ?
Ce-i al meu, al meu să fie... Egoista de mine :D. Nu, asta nu e faptă altruistă, doar "mă lăudam" că sunt egoistă... :-".

11. Care e cea mai frumoasa amintire... poţi vorbii despre ea ?
Băi, e atât de frumoasă încât nu pot vorbi despre ea :P.
Parcă am zis mai sus că nu am amintiri frumoase...

      Cam asta-i tot. Acum stau şi mă gândesc dacă să creez şi eu un set de 11 întrebări d'astea şi să dau leapşa mai departe. Daaarr... ce-i al meu, al meu să fie. :P

Un comentariu:

  1. ti-am zis vreodata cat de mult te iubesc=)) Eh iti zic acum pt prima oara ..ce-i al meu al meu sa fie ..da pe o parte , de fapt pe mai multe pare corect si cinstit :* ...

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.