vineri, 25 ianuarie 2013

Chestii

            Acum câteva zile (parcă miercuri) am ratat un apel. Părea destul de important. Dar nu cred că era pentru mine... cu siguranţă era pentru piticii mei. Da măi, să vedeţi ce pitici harnici am. Cum au văzut ei că s-a mai încălzit afară cum s-au gândit ei că ar fi bine să pună umăru' la treabă, adică să se apuce de grădinărit. Altfel nu-mi pot explica cum de cei de aici m-au sunat. Bine, nu ştiu dacă-s chiar ei, dar se potriveşte numărul de telefon... adică ăsta. Şi mă întreb... de ce oare au căutat piticii mei ajutor pentru grădinărit tocmai în Olt?!
Bine, mai e şi varianta a doua... M-au contactat extratereştrii pentru a mă face ambasadoarea lumii şi să mă roage să pregătesc lumea pentru venirea lor. (Era un episod din "Viaţa cu Louie" când Louie îl păcăleşte pe ta-su că au venit extratereştrii şi că l-au făcut ambasador...)
           Alta. Azi eram într-un supermarket şi bancul ăla cu "De câţi oameni ai nevoie ca să schimbi un bec?" tocmai ce era pus în practică. Era un nene pe scară. Alt nene ţinea scara (că deh, scara avea chef de fugă... ce ştiţi voi). Alt nene ţinea un bec. Un nene ţinea o surubelniţă. Un nene dădea indicaţii. Un tip de la raionul patiserie belea ochii. Mai erau şi vreo două căprioare (fiinţă cu ten închis de la atâta solar, talie mijlocie, picioare subţiri, rumegă gumă aproape mereu şi este un vânat foarte căutat) care păreau fascinate de această treabă super-ultra-mega-giga riscantă. Doamne, dacă pica becu' şi se spărgea?! Ce tragedie, ce oroare! O crimă în direct şi-n reluare. Doar aici, pe Zdrăngăneli.blogspot.com, un blog ce merită citit! Şi mai asista şi o tanti de-aia care mătură... Deh, voia să facă curat după această muncă foarte... solicitantă şi riscantă care se putea lăsa cu mult sânge şi organe şi creieri împrăştiaţi. Deci cam atâţia oameni sunt necesari pentru a schimba un bec într-un supermarket.
             Am tăiat o rodie şi m-am cam murdărit pe mâini de zeama aia roşie. "Nu eşti în stare să tai nimic. Te-ai tăiat!". Eu: "Serios? Când?"

Cam atât.

2 comentarii:

  1. Mai bine chemau un politist. Initial, veneau cinci sa schimbe un bec. Unul tinea becul, iar ceilalti patru invarteau masa. Intre timp, s-au desteptat. Au aflat ca Pamantul se invarteste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am adus aminte de baba oarba. Legat la ochi, învârtit, apoi dat drumu' :)). Oricum, bancurile sunt inspirate din realitate.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.