miercuri, 2 ianuarie 2013

Cuvinte magice

       Mă uitam pe la statistici şi la acele cuvinţele magice cu care diverşi omi ajung la mine pe blog.
Bine, excluzând toate porcografiile...














        Aia cu "te duc pe culmile fericirii" numai se laudă... Să nu credeţi...
Ce se întâmplă când fetele se întâlnesc? Păi, dacă două au aceeaşi bluză/pantaloni/eşarfă/încălţări/brăţară sau mai ştiu eu ce... devin invidioase şi ai impresia că se omoară din priviri una pe alta. În rest bârfesc, se plâng una alteia, povestesc despre ce cadou le-a mai dat iubi, vorbesc despre sărăcuţa X care a fost părăsită de bou' ăla... Da' ce maşină avea... şi ce ochi! În rest nu se întâmplă mare lucru atunci când se întâlnesc fetele.
Dacă vrei să omori pe cineva, uite aici. Ah da, dacă te prinde poliţia să nu te pună naiba să zici de unde te-ai inspirat cu modurile alea... că e vai de tine.
Şi eu sufăr de lene... şi cred că era aşa "sufăr de lene, ce să fac". Păi ce să faci? Nimic. Adică pardon, leneveşti. Faci ceva...
Sărim... sărim şi peste chestia porcografică... şi ajungem la chestia aia enervantă pentru curioşi "cum îţi dai seama de o persoană c...". C... ceee?!?!!!! Îmi arată doar atât. E atât de enervant când nu ştii ce voia să zică respectiva persoană... (desigur, blogspot îmi face în ciudă şi nu vrea să-mi arate... vreau să văd mai muultt). La fel e şi cu "dacă sunt bună, nu înseamă că"... că ce?! Mda... Unora le place să trezească  curiozitatea din ceilalţi. Nu vă suport!
Şi de ce caută lumea varianta modernă de la Romeo şi Julieta? Pun pariu că ei nu au citit-o nici p'aia originală...
Mdaa... Cam atât.

2 comentarii:

  1. "Cum sa omori pe cineva?" =))) Ioi , ce tare.
    Unde pot sa vad si eu chestia asta? :o Super interesant . :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi dai la statistici apoi la surse de trafic şi în jos ai "Căutaţi cuvinte cheie". :) Sper să te descurci.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.