duminică, 13 ianuarie 2013

Începe şcoala

La naiba cu şcoala, cu vacanţa, cu iarna asta...
Vreau să se încălzească. M-am săturat să arăt ca un pinguin trist.
Şi vreau să-mi vină o idee despre ce aş putea scrie. Vreau să scriu ceva, dar nu-mi iese nimic.
Şi da, mi-am făcut tema aia la franceză. Ha! Şi eu care credeam că o să mă apuce noaptea făcând tema la franceză.
Am o stare de nervi inexplicabilă. Adică e explicabilă. Mâine mă duc la şcoală şi trebuie să suport moşii şi babele din tramvai. Încep în forţă cu două ore de mate. Mate... mate măh?! Seriooss??!? Şi apoi româna cu doamna "toţi ochii la mine când explic, pixu-n mână când dictez şi un zâmbet tâmp când zic o glumă". E enervantă! Şi mi-am adus aminte. Nu ne-a mai dat portofoliile alea... Mda. Profii parcă zici că sunt nişte ulii gata să ia tot ce se poate de la un elev. Bani, portofolii, caiete, pixuri, zâmbete, fericire, vise... Ăştia iau tot! Oh, da... marţi am chimia :>. Ador chimia... de fiecare dată îmi imaginez cum moare profu' la oră în timp ce pune vreun 3 :D. Sunt rea. Cică să nu doreşti moartea aproapelui! Bine, bine... doamne iartă-mă... da' bagă-i doar ceva în ţigări să moară subit :D.

Deja mă şi imaginez mâine...
Ora: 6:55
"Mama mă-sii e dimineaţă, e luni, e şcoală!! Fuu..."
Ora: 7:10
"Cu ce dracu mă îmbrac?"
Ora: 7:12
"Băi, hainele se calcă? Eu cred că nu."
Ora: 7:15
 "Cum naiba-mi poate sta părul atât de naşpa?"
Ora: 7:17
"Nu, nu mănânc."
Ora: 7:20
"Fraatee... o şosetă e pe dos şi una pe faţă"
Ora: 7:22
"Perfect, m-am încălţat."
Ora: 7:22
"Iarna şi ¤%%/&. Arăt ca un pinguin."
Ora: 7:23
"Mănuşi, mănuşi, mănuşi!"
Ora: 7:24
"Tre' să plec. Tre' să plec!"
Ora: 7:27
"Tramvaiu' lu' #%¤#&%&. Nu mai vine odată..."
Ora: 7:28
"Ieeii... a venit tramvaiu'"
Ora: 7:28
"Da' ce puteee...!!
Ora: 7: 29
"Dacă te mai uiţi mult la mine o să invoc moarte să vină să te ia."
Ora: 7:30
"Cee?? Controlorul.. unde?!?!!"
Ora: 7:31
"Mincinoşilor!"
Ora: 7:31
"Aer curat. Aer curaat!! Trăiesccc!!"
Ora: 7:33
"#%¤ traiectoria prin satelit să-ţi fie! Ai ditamai trotuarul. Fix prin mine vrei să treci? Vrei să-mi simţi inima-n tine?"
Ora: 7:36
"Încă puţin. Încă puţin. Am îngheţaaaaaaatt... La dracu cu gheaţa asta."
Ora: 7:40
"Ieeii... Am învviinnnsss!!!"
Ora: 7:41
"Şi-a făcut mă cineva tema la mate?"*

*Nu, nu am temă pentru mâine la mate, dar cam aşa sunt zilele de luni. :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.