sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Ultimele ştiri

Şoc! Ninge abundent iar o blondă a ieşit goală afară pentru a zburda printre fulgii de nea. Blonda naturală, 90-60-90, picioare lungi, forme voluptoase, ochi albaştri, cu o facultatea de studii economice terminată... a zis că a ieşit afară pentru a-şi menţine tineri plămânii. Bărbaţii s-au oprit să o admire, în timp ce femile treceau pe lângă ea dezgustate.
Din declaraţiile unui tânăr: "Bă... mergeam şi io p'aici şi dintr-o dată am văzut-o. Ce să mai zic?! Îmi place... Şi ar merge...".
Din declaraţiile unei domnişoare care nu s-a arătat deloc încântată de prezenţa acestui înger bălai: "Ce părere pot avea despre ea?! Doar una! Vrea atenţia. Nu are cine s-o... Cine să se uite la ea, la formele ei, la părul ăla oxigenat?! Huuuuooo!!!"
O bătrână trece pe lângă tânără şi îşi face cruce: "Doamne, dă-le minte la tinerii din ziua de azi. Nu se poate aşa ceva... pe vremea mea nici nu aveai curajul să faci sex cu lumina aprinsă, da' să ieşi gol pe stradă. Doamne...!!!".
Abordăm şi un bărbat mai în vârstă: "Ce... aa... nu... doar mă uitam. Dacă ar afla nevastă-mea că mă uit la ea...".
Vom mai sta puţin prin zonă să vedem cum vor reacţiona şi ceilalţi trecători.

Update:
Blonda voluptoasă i-a încântat din nou pe trăcători cu apariţia sa. De data aceasta a ales să poarte o căciulă din blană de vulpe şi cizme scurte din piele. Trecătorii de ieri se pare că nu s-au rugat degeaba, aşa că azi şi-au adus şi amicii.
Unul dintre tineri: "Ăăă...daaa... am venit aci cu amicii meeeii... Cu pretenaşii mei să admirăm păpuşa asta. O să o invităm şi la un chef... ceva...".
Un domn, ceva mai în spate, o admira cu coada ochiului: "Aaa... nu, nu... o admir. Doar mă aflam în trecere pe aici... Nu... nu o... nu o admir."
Astăzi s-au strâns câteva femei care au început să protesteze împotriva blondei care a decis să facă mişcare în fiecare dimineaţă.

Update:
Şoc!!! Blonda voluptoasă a fost violată de un om de zăpadă. Poliţiştii l-au arestat pentru viol şi riscă topirea rapidă.
Mărturiile omului de zăpadă: "Ea m-a provocat. Am crezut că o să fiu doar un simplu bulgăre, dar ea a mai făcut încă un bulgăre, apoi încă unul... mi-a pus nasturii, apoi ochii, gura... Mi-a pus şi nasul... apoi când s-a aplecat după fular, deja simţeam cum mă furnică, cum o căldură nefirească îmi trece prin bulgări. Nu am mai rezistat. Am zis că trebuie să o fac. Ori o fac, ori nu o fac... Dacă nu o făceam nu ajungeam aici. Şi să se înţeleagă, dacă ea nu se apleca, nu se întâmpla nimic."

Update:
Oamenii de zăpadă îşi aştepată rândul!
E criză de morcovi. Iepurii încep să se revolte şi îşi cer morcovii înapoi.
Blonda voluptoasă încă mai face gimnastică în fiecare dimineaţă.

Update:
Oamenii îşi cer drepturile în faţa oamenilor de zăpadă.
Populaţia oraşului a crescut cu până la 10% în ultimele zile.
E criză şi de castraveţi.
Femeile se revoltă şi ele alături de iepuri. Femeile spun că bărbaţii acum aleg să facă ei piaţa numai să iasă din casă.
Iepurii au intrat în greva foamei.

Update:
Oraşul a fost învăluit în ceaţă. Deşi e dimineaţă, ceaţa încă nu s-a ridicat... dar blonda voluptoasă topeşte deja zăpada în jurul ei. Se pot zări câţiva extratereştrii pe lângă ea... Se pare că s-a auzit şi în galaxie de blonda voluptoasă.

Update:
După ce blonda voluptoasă a anunţat că a rămas însărcinată, totul a revenit la normal.

Update:
Se pare că blonda voluptoasă încă îşi mai continuă ritualul. În fiecare dimineaţă iese goală şi face gimnastică.
Bărbaţii declară despre ea că e o mare curvă.

4 comentarii:

  1. Lol...şi doar nu e vina bietului om de zăpadă că blonda l-a violat.
    Ăăă...chiar am râs pe bune atunci când oamenii zăpezii au început să se topească.
    După ce am lecturat, am o stare de fericire inexplicabilă.
    Xoxo şi sper să mai continui cu povestioare de genul ăsta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mă bucur că ai o stare de "fericire inexplicabilă".

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.