vineri, 22 februarie 2013

Şcoală

            După atâtea secole în care am tras chiulul de pe aici (nici eu nu ştiu pe unde am dispărut), am reapărut. Voiam să vă povestesc despre ce am mai făcut pe la şcoală, cum a "împuşcat" jumătate de clasă 2 pentru o temă nefăcută, cum au fost prinşi şi aduşi de directoare la oră câţiva chiulangii... Plecaseră de la mate. Eu elevă silitoare, nu mă număr printre cei cu nota 2 :D.
Profu' de engleză: "Urăsc oamenii falşi... Îi urăsc..."
În gându' meu, a lu' Flori şi al Simonei: "Falsitatea eşti chiar TU!"
Profu' de chimie predând: "Se datoreşte..."
/:) Prima dată era să scriu şi eu "se datoreşte" gândindu-mă că ar fi ceva din chimie, dar serios... "se datoreşte"? Nu, nu avea treabă cu chimia, avea treabă cu româna.
           Miercuri, la istorie... profu' iar o trăgea într-una cu: "Sunteţi profil mate-info, cum să nu ştiţi să faceţi  un site? Dacă nu acum, atunci când? La anu va fi prea târziu." Băi, omu' ăsta are impresia că noi acasă spargem baze de date, ne jucăm cu rachete nucleare, creăm roboţi malefici şi implantăm cipuri, dar la şcoală nu recunoaşte nici unu' că ar face aşa ceva pentru că nu ar vrea să fie arestat din cauza că a spart baza de date a Pentagonului şi a băgat câţiva viruşi. Îmi vine să-i trag cu caietu' de info în cap când îl aud că suntem mate-info şi nu ştim să facem site-uri...
Joi, la info.
Profa: "Gabi, eşti?"
Eu: "Da doamna."
Profa: "Eşti?"
Eu: "DA, doamna!"
Profa: "Şi dacă eşti, de ce nu eşti la tablă?"
Scorpia dracu. M-a scos la ceva ce mă chinuisem acasă să înţeleg şi nu am înţeles. Cred că mi-a citit gândurile... M-a scos la tablă, băi şi m-a lovit atunci în plin înţelegerea problemei... şi cică mi-a pus 9 :D.
             
             Şi vine 1 Martie, mărţişoare, bombonele... ;;). Mai mult bomboane...
Vine, vine primăăvaraaa!!!


2 comentarii:

  1. vine vine priiiiiiiiimavaraaaaa se asterne-n toaaaaaaataaaaa taraaaaaaaaaaaa floricele pe caaaaaaaaaampiiiiiiiii ai sa le-a dunaaam copiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.