vineri, 8 februarie 2013

Şcoală

4 februarie
Săptămâna asta-i tare "frumoasă". Sunt de serviciu. Tre' să şterg tabla. Şi nu m-aş supăra să şterg tabla, dacă la mate nu am mai scrie câte zece table pe oră...
Azi trebuia să dăm lucrare la mate. Nu am mai dat ;;). Ne-a predat nişte chestii pe acolo... Eu cred că nu am mai dat lucrare din cauză că o fi uitat profu' să facă bileţele cu subiecte. Bileţele cu subiecte? Păi da. Mai nou, atunci când dăm lucrare la mate, profu' face 21 de bileţele, câţi suntem în clasă, apoi noi venim şi extragem un bileţel. Acum cum ţi-o fi norocu'!
La info profa a adoptat stilul profului de mate: "Cine nu şi-a făcut tema în picioare!". Încep ăştia să se ridice... "X, la tablă." Dar ce e surprinzător, e faptul că a fost calmă. A început să ne predea tehnici de programare. A început uşor cu metoda backtracking. Pot spune că mi-a cam amestecat piticii cu stivele şi explicaţiile ei. Înţeleg că trebuie să înţeleg cum se află soluţiile problemelor, da' zmeura mea... m-a băgat în ceaţă.
Economia. Diriga: "Pe când ea (referindu-se la mine) e foarte introvertită." Cu cine naiba să vorbeşti din clasă, dacă aproape trei sferturi sunt nişte specimene scăpate de la grădina zoologică? Şi nu, nu se aplică chestia aia cu "opusele se atrag" că nu-i deloc aşa. Chiar nu văd ce aş avea de discutat cu nesuferiţii ăia sau cu o ea care îşi bagă şi-şi scoate organe ce nu le are... sau care râde din orice şi îşi cam bate joc.

5 februarie
M-am urcat în tramvai, am mers o staţie... urcă controlorul. Nu am văzut-o pe tanti controloarea, că acum nu se mai mândresc cu legitimaţia aia, ci o ţin ascunsă şi o scot când e lângă tine. Şi numai ce o aud pe tanti aia: "Biletele sau abonamentele la control." Hai măhh!! Serios?! Mă uit disperată după un capsator d-ăla de bilete... unu' în spatele ei (la dracu'), unu' mai în spatele meu. Era cam aglomerat în tramvai... eu: "Dă-te, dă-te, dă-te!!!". Am ajuns la şcoală fericită că nu mi-am luat amendă... şi numai ce o aud pe o colegă că a prins-o controloru' şi se pare că i-ar fi dat amendă.
Prima oră geografia. Lipseau câţiva... Încep să vină.
X: "Doamna, mă scuzaţi că am întârziat, dar ne-a oprit controloru'."
Mai vine altu': "Doamna, mă scuzaţi că am întârziat, ne-a oprit controloru'." 
De data asta a fost foarte calmă profa de geografie...
La chimie iar a început să facă unul dintre nesuferiţi mişto de Flori... M-am ridicat să şterg tabla, dar profu': "Nu, lasă-l pe el să şteargă tabla...". Şi i-a spus să rămână şi la tablă. Ce bine-mi pare!
La fizică cele 3 crăiţe jucau jocul ăla cu ţări, ape, oraşe, bla-bla-bla. Stăteam în bancă cu Simona şi voiam să-i şoptesc la un oraş. Spy 1: "Taci! Nu-i spune!" Am tăcut. Spy 1 făcându-mi semn: "Spune-mi mie!"
Erau la litera J, iar Spy 1 nu scrisese nimic la nume.
Flori: "Jenica."
Spy 1: "Nu am auzit de numele ăsta." 
Şi Spy 1 se pune să scrie "Jenica" la nume. E trişoare! :D
Am stat la sport :>.
X: "Dacă îmi aduce pisică o să-i iau şi nisip... De unde pot să cumpăr nisip?"
Eu: "De la pet-shop, de la supermarket..."
Una din Spy: "Te duci pe la porţile oamenilor şi îi întrebi dacă au nisip."
X: "O să-i iau nisip cu miros de vanilie... de ciocolată..."

6 februarie
Am avut o temă la franceză... de nimeni nu şi-a făcut-o. Adică nah, eu scrisesem nişte începuturi de propoziţie mergând pe ideea "Eh lasă, o-i avea de la cine copia tema... şi caietu' oricum nu mi-l mai cere... şi doar nu m-o asculta exact pe mine la temă, ce mama mă-sii!"
Ora de franceză. Profa: "Ce aţi avut de scris?"
Noi: "Exerciţiul x de la pagina y."
Profa: "Să ni-l zică......"
Exact! EU!
Eu: "Ăăă... nu prea am făcut tema?"
Profa: "Cum aşa? Spune verbele din propoziţie!"
I le zic eu acolo şi zic şi varianta pe care o încercasem eu...
Profa: "Corect, hai la tablă să scrii!"
Şi am ştiut :>. Nu, nu m-a ascultat. Doar am scris tema... Profa nici măcar nu a aflat că de fapt nu-şi scrisese nimeni.
La istorie a ascultat 3 fiinţe. Una a luat 10, una 5 şi alta 4.
Profu' către fiinţa căreia i-a pus 10: "O ultimă întrebare pentru nota 10."
Şi a mai pus vreo 5-6 întrebări pe urmă... pentru nota 10. Şi nu ar fi singurul şi ultimul prof care face aşa...

7 februarie
Ziua Simonei şi totodată o zi destul de relaxantă. Am avut ore de la 9 şi nu am mai stat nici la dirigenţie... că aveau profii şedinţă.
Ne-am dus de la ora 9 pentru că profa a avut treabă cu vreo 6 colegi de-ai mei. Adică i-a recrutat pentru a face curat în laboratorul de info, că deh... femeile de serviciu sunt nişte doamne. Ele nu se ating de clor... Nu mai sunt doamne dacă  miros a clor...
De la ora 9 aveam religia şi una din colegele care erau la curăţenie a venit ca să-i zică profei că ei sunt acolo, să nu le pună absenţă. Şi a mai stat profa de vorbă cu colega cam vreo 10 minute despre olimpiadă... adică până când apare un coleg de la curăţenie, nervos. "Măh, treci încoace! Mişcă-te! Ai uitat să mai vii? Treci încoace...!!" A îmbrâncit-o pe colega pân-a scos-o afară din clasă. Parcă zici că era un soţ nervos care tocmai îşi prinsese nevasta cu amantu' în pat :)).
S-a întors şi trupa "Curăţenie" pe la jumătatea orei de religie. Apoi colega care fusese scoasă cu forţa din clasă se machia... La sfârşitul orei ajunsese la aplicarea rimelului, moment în care colegul care o scosese "în forţă" din clasă i-a dat peste mână şi a mânjit-o de rimel. Şi apoi colegu' şi-a luat o palmă peste ceafă, pardon... chelie de la profă. "Palma lu' Dumnezeu." :)) Cam aşa se comportă băieţii cu fetele...
La următoarea oră de info profa nu avea chef de oră şi ne-a luat pe rând şi ne-a întrebat unde vrem să mergem, la ce facultate... Unul dintre nesuferiţi care are impresia că dacă ştie să instaleze un windows, ştie şi programare: "Doamna, eu vreau să fac programare." Profa: "Ce să faci tu?!! Tu eşti paralel cu programarea."
Vise măreţe au unii...
La engleză Simona spărsese câteva seminţe ciordite din recolta care se afla în geanta unui Cal... apoi a vrut să strângă cojile, moment în care am suflat cojile alea. Simona, la cât e ea de ruşinoasă şi calmă: "Să te bag în pizda mă-tii!" Chiar ar trebui să o auziţi cum "îţi spune de bine". E amuzantă.
La română ne preda profa acolo cuvânt după cuvânt, iar cei doi nesuferiţi au îndrăznit să zâmbească, doar atât. Profa s-a oprit din predat... şi vineri lucrare. Mda, mişto. Şi mai avea de predat. A trebuit să ne scriem în continuare ce trebuia ea să ne predea şi să şi învăţăm "doar" câteva păginuţe...

8 februarie
Am ieşit la tablă la mate şi am şi ştiut :>. Două ore de fizică. Profu': "Predăm... sau ora viitoare?" Noi: "Ora viitoare."
În pauză m-am dus cu alde Spy să ne cumpărăm covrigi. Când ne-am întors, un coleg: "De ce nu aţi spus că vă duceţi la covrigi? Nu puteaţi să anunţaţi?"
Ehhh!!!
Simona şi-a luat un covrigel umplut, a ajuns cu el în clasă şi colegii mei "ochi de vultur" i-au văzut covrigul. "Vreau şi eu! Vreau şi eu!", se auzeu vocile fiinţelor pofticioase.
Termină Simona de mâncat şi strânge punga să o ducă la gunoi. Eu spre Spy 1: "Trebuia să îi anunţe şi pe ăştia că s-a dus până la coşul de gunoi..."
Când să se termine a doua oră de fizică, Simona s-a apucat să scrie data şi titlul lecţiei la română pe tablă... adică "Luceafărul". Profu' de fizică: "Tot nu aţi terminat cu Luceafărul ăsta? Că m-am plictisit eu de el..."
În pauză se auzeau urlete pe hol. La o clasă depărtare de noi, clasa profei de română... elevi de clasa a XII-a. Noi trebuia să dăm lucrare. Majoritatea ne aşezasem cuminţi în bancă că se sunase şi o colegă trăgea de unul dintre nesuferiţi să intre în clasă, să nu mai stea să privească la scandalul dintre profa noastră de română, două eleve şi nişte părinţi.
A intrat şi nesuferitul în clasă şi acum stăteam cuminţi şi în linişte să auzim ce zicea profa de română. (Ea era pe hol şi se certa, iar noi stăteam cu uşa închisă.) Mie îmi dădeau lacrimile că mă abţineam să nu râd... şi o auzim pe profă: "Gata, am lucrare...". Şi i se aud tocurile "poc, poc, poc!" şi deschide uşa.
Profa: "Scrieţi repede după autodictare 7 strofe din Luceafăr... voiam să vă dau mai multe dar nu am timp... şi comentaţi... numărul 1, tablourile unu şi trei... numărul 2, tablourile doi şi patru. Gata."
Se uită profa la ceas, ia un scaun şi îl aşează lângă catedră şi îi spune unui nesuferit să se după repede să o aducă pe una din fetele cu care se certase, în clasă la noi. Iese ăsta pe uşă (lasă uşa deschisă) şi fuge la o uşă depărtare să o cheme pe respectiva. Se auzea o gălăgie şi nişte bocete pe acolo... şi o voce de fată: "Nu vin! Pleacă!". Se întoace nesuferitul: "Doamna, nu vrea să vină. A zis să vă duceţi dumneavoastră."
Profa: "Gata. Anulaţi lucrarea!".
Îşi ia telefonul şi se duce la ea în clasă. Ăia aveau oră cu profu' nostru de mate (om calm care habar nu avea ce se întâmplă acolo). Noi fericiţi că nu mai dăm lucrare, unii au început să mototolească lucrările şi să le arunce prin clasă. Profa strigă la M. şi la nesuferit să-i aducă geanta şi catalogul... I-au dus ăştia lucrurile şi au închis uşa. Noi iar linişte să auzim urletele şi toate cele. Nesuferitul mai întredeschidea uşa şi se mai uita... Chestii palpitante :)). Nouă ne trebuia un vizor la uşa aia... dacă tot suntem în capătul holului... puteam vedea tot ce se întâmplă pe hol chiar şi cu uşa închisă.
A revenit profa într-un final în clasă la noi şi a început să predea de unde se oprise ieri...
Şi uite aşa nu am mai dat noi lucrare la română...

Discuţii:

Eu spre X: "Cum de nu te duci să fumezi... şi mergi cu mine să ud bureţii?"
X: "Eh... aşa vreau eu."
Eu: "Nu ai ţigări, nu?"

***
La ora de religie discuţie cu alde Spy.
Spy 1 citea de pe o foaie pe care ne-o dăduse profa de religie cu o lecţie şi exerciţii.
"Comentează situaţia unei tinere şi a partenerului acesteia care se confruntă cu o sarcină nedorită. Răspundeţi la întrebările:
Din ce cauze/motive s-a ajuns în această situaţie?
(Şi începe Spy să dea răspunsul) Păi... că nu s-au  protejat. Nu au folosit prezervativ.
(Citeşte întrebarea următoare) Ce atitudine trebuie să aibă tânăra, partenerul ei şi cei apropiaţi?
(Spy dă răspunsul) Partenera să se calmeze, partenerul să nu o părăsească, iar părinţii să nu-i bată...
(Întrebare) Cum trebuie rezolvată problema din punct de vedere al învăţăturilor Bisericii?
(Răspuns) Clar, să se căsătorească!
(Întrebare) Dacă aş fi eu în asemenea caz cum aş proceda? 
(Răspuns) Păi... dacă le-aş zice alor mei că-s gravidă... tata m-ar da afară din casă... apoi mama m-ar bate de m-ar omorî... da' s-ar putea să mă omoare, omoare... s-au m-aş duce la mătuşa mea şi i-aş cere bani pentru avort... Da' dacă le-aş zice alor mei m-ar da afară şi m-ar şi bate."

***
Profa de română spre colega care este într-o relaţie (să citez din Facebook) cu un coleg. Stau amândoi în bancă... Ne sunt simpatici.
Profa explica ea acolo despre Luceafăr, iar colega a întrebat dacă are are vreo semnificaţie numele alese (adică Cătălin şi Cătălina).
Profa: "Voiai să apară numele voastre acolo? Să mai treacă puţin şi o să ne invitaţi la nuntă! Fetele vor pune bani de-o lenjerie şi nişte furculiţe... băieţii de un set de pahare... O să-l îmbrace pe ginerică cu un frac...
Un coleg: "Pahare de unică folosinţă, de la dozator..."
Profa: "Fetele vor aduna şi nişte flori de câmp... de prin curtea liceului... În '96 a fost pentru mine unu în trei. Am luat bacul, m-am măritat, am luat şi la facultate. De ce să pierdeţi timpul?"
Colega: "Eu vreau să termin şcoala... să merg mai departe."
Profa: "Am avut colegi care au vorbit ani de zile, apoi când au plecat la facultate s-au risipit. De ce să se piardă ocazia asta?"
Wow...!!! Şi ea care spunea că nu vrea să o vadă pe fi-sa fotomodel, dar cred că ar fi în stare să o căsătorească de la 18-19 ani.

***
La mine la liceu până acum băia era comună... şi băieţi şi fete... şi femeia de serviciu... şi toţi care se mai nimereu pe acolo. Şi acum s-au împărţit băile. Baia fetelor care e mult mai potrivită pentru băieţi e la naiba-n praznic, iar cea a băieţilor care era mult mai potrivită pentru fete... e mult mai aproape.
Se duce Spy 1 să bea apă de la baia băieţilor. Era o femeie de serviciu acolo şi cică: "Tu ce cauţi aici? Nu vezi că e baie pentru băieţi?"
Şi acum întrebarea este, dacă era baie pentru băieţi... ea ce căuta acolo? :D
Am luat-o pe Spy 1 să meargă cu mine să ud bureţii. Dăm să intrăm în baia băieţilor, care până mai ieri-alaltăieri era comună... şi ne opreşte BiGi. Mergem noi spre toaleta dedicată noua (aia care trebuia să fie a băieţilor) şi mai, mai să ne tragă fostu' prof de română o uşă în cap... că ăsta când deschide uşa, o deschide cu toată puterea.
Cred că nu vor să facem sex prin băi... :D.


Cam atât pe săptămâna asta. Deşi am vrut să fie scurt, tot lung mi-a ieşit :)).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.