sâmbătă, 16 martie 2013

Cod invers cu sos tartar

            Uite codu', nu e codu'... uite primăvara, nu e primăvara. Sunt nişte scamatori de prima mână meteorologii ăştia. Şi vremea  asta e o pramatie (şi îmi vine acum un cuvânt în minte, dar mă abţin...), care ne tot bip pe toţi. Într-un capăt de ţară ninge, în ălalalt e soare. Într-un capăt stai la plajă, în altul te dai cu sania. "Băi vremeo, dacă te prind la răscruce de vânturi... te bat cu termometru-n cap şi îţi scot toate furtunile din tine!".
Da' staţi aşea, că apoi vin inundaţiile şi încep babele să behăie vaite la tembelizor că le-a luat apa "tătă casa" şi tot ce-au strâns într-o viaţă. Da' întrebarea mea aşa... de copil (am  puţin şi nu o să mai fiu copil - în acte vorbind)... de ce inundaţia mă-sii şi-au făcut casa lângă apă? I-a împins dracu' apelor să-şi facă cocioabele pe marginea râurilor/fluviilor/lacurilor/bălţilor... Suportaţi măh acuma, ce să vă fac?! Aţi vrut ca apa să vă treacă prin fundu' curţii, atunci să trăiţi bine.
            Acum ştiri. Citeam pe net (că unde altundeva) că un rechin a murit de stres în timpul filmărilor. Adică rechinu' nu a mai suportat să-i bage ăia camera-n oculari şi a cedat. Stres! Stres! Stres! Cică rechinii sunt animale sensibile... Da' păi sunt aşa de sensibile încât spun o rugăciune înainte de a mânca oamenii (cel puţin asta fac rechinii prin filme, mănâncă omii care sunt bătuţi în cap şi nu ascultă avertismentul salvamarului super sexy care le spune tutoror să se retragă că a văzut el că vine o bandă de rechini înfometaţi călare pe nişte căluţi de mare). Săracii rechini, cred că au şi sentimente... "Rechinuţa mea, pupaţi-aş corpul tău hidrodinamic de balenuţă supradimensionată. Uite nişte planctonaşi. Hai să-i păpăm împreună, iubirea mea cu coadă. Dulcica mea rechinuţă, te-aş păpa cu tot cu branhii."
            Dând click prin alte părţi, ajung la o altă ştire-neştire. Şoc! Siropul de tuse favorizează apariţia sarcinii. Şi cică merită să încerci metoda, dar medicii nu au făcut cercetări amănunţite. Mă întreb cât o să treacă până cercetătorii britanici vor spune: "Într-adevăr, în urma studiilor efectuate pe un eşantion de două gazilioane de madame, s-a demonstrat că într-adevăr siropul de tuse favorizează gravitaţia... pardon, apariţia sarcinii. În special siropurile de tuse cu extract de ceapă, usturoi, bere, ultimul model de rochiţă de la un celebru designer, trilioane de euroi în bancă... şi alte extracte din fructe de pădure şi ciuperci otrăvitoare."
            Alt click, altă ştire. Una din Serbia vede totul invers. Te-ai fi aşteptat la asta din parte unuia din Mama Rusie nu din Serbia, care după vreo patru sticle de vodkă (asta doar la micul dejun), se prea poate să vadă lucrurile din alt unghi.
Adică, te-ai fi aşteptat din partea unui rus ce-i curge prin vene numai vodkă (amestecată cu nişte urme de sânge, dar concentraţia de sânge s-ar putea să fie egală cu concentraţia de sânge pe care o are o muscă în aripi)... ca ăsta să se uite la un televizor întors invers (că în Mama Rusie, televizorul vede mai bine întors invers), să ţină ziarul invers (pentru că în Mama Rusie ruşii învaţă să citească invers), să meargă invers (în Mama Rusie... cum o fi să mergi invers?! Adică să mergi în mâini sau cum? Sau să mergi ca un rac? În Mama Rusie, ruşii merg ca racii :> ), să gândească invers (în Mama Rusie, oricum ruşii gândesc invers imediat ce simt miros de vodkă... şi mai ales miros de Natashă sau Annushkă).
Gata cu Mama Rusie că i-am ridicat prea mult în slăvi şi s-ar putea să pice de pe podium (desigur, din cauza concentraţiei de alcool şi a faptului că ruşii văd invers).
            Şi acum o altă ştire-neştire legată de mâţa aia oribilicioasă cu mutra aia de parcă i-a spus cineva că au venit extratereştrii şi au furat tot laptele şi toate vacile şi că şoarecii s-au spânzurat de grinzi... Este vorba de Grumpy Cat (numele de scenă) sau... Tardar Sauce (numele din buletin). S-a precizat în direct şi în reluare numele pisicii ăleia. Cât de... fomist să fii să-ţi numeşti pisica aşa? Mă întreb cum ar suna nişte nume de-astea... "tradiţionale" de pe la noi... Hmmm... poate "Mujdei de usturoi", "Cartofi prăjiţi", "Sarmale în foi de varză", "Peşte prăjit", "Piftie", "Zacuscă".
"Vino-ncoace Zacuscă... să te mângâi... Zacusca mea..."
Mă întreb ce se va întâmpla atunci când stăpâna lui Tardar Sauce nu va mai avea Tardar Sauce... o să-l stoarcă să scoată... sosul din el? Şi până la urmă e un EL, nu?

Gata pe ziua de azi că am aberat destul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.